Jump to content

Vraag over twee side missies


Monotome

Recommended Posts

Hallo

bij deze even mijn twee vragen:

1: er staat op mijn map een teken van een wit mannetje. als ik ernaartoe ga geeft die Ransom aan en dat ik naar boven in het gebouw moet gaan.

als ik dit doe zie ik geen pijl of wat dan ook staat. weet iemand wat ik hier moet doen?

2: ik heb nog steeds een bericht in mijn gsm staan dat ik een Cognoscenti in Alderny City.

op dit bericht kan ik niet beantwoorden of wat dan ook. heb al een Cognoscenti gevonden maar er gebeurd niets.

weet iemand hoe ik dit kan oplossen? als ik het goed begrijp kan je na deze missie ook gestolen auto's brengen in ruil voor geld?

alvast bedankt voor jullie reacties

:*D

Link to comment
Delen op andere websites

Van het witte mannetje, is Ransom is een Normale missie.

Dat SMSje moet je op die plaats DIE auto vinden, anders kun je er niks mee.

Inderdaad maar kan iemand zeggen wat je precies bij Ransom moet doen of waar je moet gaan staan?

Kan iemand op de map tonen waar de auto zich bevindt?

thx

Link to comment
Delen op andere websites

1. Dat is een Random Character. Met Random Characters zul je een soort missie moeten voltooien. Ik weet niet over welk Character je het hebt. Info over deze personen kan je hier vinden

2. Volgens mij zijn die SMS'jes van Stevie. De zij-missies heten ook Stevie car thefts. Je zult auto's moeten stelen, maar eerst zul je de auto moeten vinden. Als je in de auto zit zul je de wagen naar de garage moeten brengen. Stevie SMS't een plaats naar je toe. Hier moet je heen gaan, en hier kan je de auto vinden. Hier kan je meer informatie vinden en ook de vindplaatsen staan er bij ;)

Succes.

Link to comment
Delen op andere websites

@ njeg0d en visser23

bedankt.

bij ransom weet ik nu wat te doen ondanks dat ik al heel het gebouw afgelopen ben. maar bon, ik zal het wel vinden . ga morgen is proberen.

op de kaart staat er idd deze auto aangeduid in alderny city.

bedankt voor de info.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...