Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

kan ik een auto veranderen in een hydra in sa?(dat hij de functies van een hydra heeft maar niet dat hij er zo uitziet)

en dat ik daarna een skin eraan kan geven?

mvg, Dennis

Ps: met welk programma moet het dan en wilt iemand me dan even snel uitleggen hoe?

Bewerkt: door D3nnisD
Geplaatst:
Hallo,

kan ik een auto veranderen in een hydra in sa?(dat hij de functies van een hydra heeft maar niet dat hij er zo uitziet)

en dat ik daarna een skin eraan kan geven?

mvg, Dennis

Ps: met welk programma moet het dan en wilt iemand me dan even snel uitleggen hoe?

Ja, dat kan. Als je een model van een auto hebt, kan je die vervangen met het model van de Hydra. Dan vliegt de auto wel, kan raketten afvuren, van die bommen gooien, Lock-On target, en de straalbuizen verticaal en horizontaal zetten, maar hij ziet er uit als een auto (net zoals in Harry Potter). Dit kan je niet even uitleggen, je moet het ook wel een beetje kunnen ;)

Uitleg:

In Gmax/3DS Max moet je KAMS geïnstalleerd hebben. Dan ga je naar de "utilities" tab en importeer je de hydra.dff. Nu moet je je nieuwe auto importeren/mergen (File > Merge..). Zet de auto op de goede plek, verwijder de oude hydra-chassis en geef je nieuwe chassis de naam "chassis". Je kan nu nog een beetje onderdelen rond slepen als je wil. Nu moet je naar Graph Editors (helemaal boven) en zoek naar "New Schematic View". Nu zie je een aantal dingen aan elkaar, en een aantal vakjes los. Alles moet weer goed zitten. Je hebt nu alleen het chassis verandert, dus moet je die weer goed in de Hiërarchie zetten. Ga linksboven naar het vakje met een soort "Z" (naast de cursor) en druk op het vakje met "chassis". Nu sleep je cursor (Ingedrukt!!) naar het vakje "Hydra". Dan, heb je nog 3 gele vakjes (Omni 01 t/m 03). Sleep alle drie apart naar het vakje "chassis".

Nu moet je het scherm sluiten, en alles in de scene selecteren (CTRL+A). Druk nu op het vakje "Select COL3/COLL" en zoek naar de orginele Hydra. Daarna druk je op "Export DFF" en sla je de DFF ergens op als "hydra.dff".

Geplaatst:

kams instaleren?

hoe moet dat :O?

in de read me staat dat ze naar de juiste folder gaan maar dat gaan ze niet

Geplaatst:

laat maar ;)

heb al

Maar nu heb ik dit probleem

Als ik hydra wil openen staat er een error nergens staat import

Screen:

kloptnietpj3.gif

kams instaleren?

Ik heb daar een tutorial over gemaakt (:puh:). Klik >Hier< om naar mijn site te gaan. ga dan boven naar "GTA: SA Modding Tutorials", en ga naar "KAMS Installeren" :)

EDIT: Importeer je wel de orginele Hydra? Want deze melding geeft hij alleen als er iets aparts met een DFF is, en de orginele moeten allemaal gewoon importeren...

Bewerkt: door Beagle
Geplaatst:
kams instaleren?

Ik heb daar een tutorial over gemaakt (:puh:). Klik >Hier< om naar mijn site te gaan. ga dan boven naar "GTA: SA Modding Tutorials", en ga naar "KAMS Installeren" :)

EDIT: Importeer je wel de orginele Hydra? Want deze melding geeft hij alleen als er iets aparts met een DFF is, en de orginele moeten allemaal gewoon importeren...

met imgtool uit de image gehaald en gexporteert?

ik heb wel skin op zitte:P

Geplaatst:
kams instaleren?

met imgtool uit de image gehaald en gexporteert?

ik heb wel skin op zitte:P

Wat is de definitie van "skin" bij jou? Een nieuw model, of een nieuwe texture (Texture lijkt mij eerder het geval, maar ik vraag het toch maar even).

En, geëxporteert? Waar en waarmee heb je de hydra geëxporteert?

Geplaatst:

Je moet wel de normale dff hebben hea!

HEB JE NU EEN GEMODDE?

Heb je een backupje gemaatk van de niet gemodde hydra.

Dan moet je die ff terug zetten ok?

Geplaatst:

HEB JE NU EEN GEMODDE?

Terugzetten hoeft niet, alleen je moet de orginele importeren :Y

Geplaatst:

HEB JE NU EEN GEMODDE?

Nope

allemaal zijn ze geinstallt met Sami

Heb alles gedeinstalleert met sami wat met hydra te maken had

Blijft die melding houde

HEB JE NU EEN GEMODDE?

Dat bedoelde ik ook xD

Nope allemaal zijn ze geinstallt met Sami

Heb alles gedeinstalleert met sami wat met hydra te maken had

Blijft die melding houde

Zijn de KAMS scripts wel goed geinstaleerd of niet?

Bewerkt: door CorrectHost

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...