rakker126 Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 HEy allemaal, Ik volgde de route naar de heli voor de missie deal braker maar hij stond er niet, pas na 2 zelfmoord kwam hij daar. Een tweede keer kwam hij zelfs helemaal niet, weet iemand hoe dat kan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gemertenaar Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 HEy allemaal,Ik volgde de route naar de heli voor de missie deal braker maar hij stond er niet, pas na 2 zelfmoord kwam hij daar. Een tweede keer kwam hij zelfs helemaal niet, weet iemand hoe dat kan? ja ooit staat hij er wel en ooit niet, 90% van de keren staat hij er wel.. Just unlucky i geuss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker126 Geplaatst: 10 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 HEy allemaal,Ik volgde de route naar de heli voor de missie deal braker maar hij stond er niet, pas na 2 zelfmoord kwam hij daar. Een tweede keer kwam hij zelfs helemaal niet, weet iemand hoe dat kan? ja ooit staat hij er wel en ooit niet, 90% van de keren staat hij er wel.. Just unlucky i geuss Dus het is geluk of pech hebben Dan heb ik vaak pech Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gemertenaar Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 HEy allemaal,Ik volgde de route naar de heli voor de missie deal braker maar hij stond er niet, pas na 2 zelfmoord kwam hij daar. Een tweede keer kwam hij zelfs helemaal niet, weet iemand hoe dat kan? ja ooit staat hij er wel en ooit niet, 90% van de keren staat hij er wel.. Just unlucky i geuss Dus het is geluk of pech hebben Dan heb ik vaak pech ik heb het nog nooit mee gemaakt, alleen dat pegorino's auto er niet staat dat maak ik dan weer mee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Exoit Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 Of gewoon een kleine bug,, Maar ik denk gewoon pech xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.