GTAFreak007 Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 Ik zit met 2 problemen Ik heb een programma dat ik kan verwijderen maar komt elke keer terug genaamd Spyware Guard 2009 :| Ik had gezien dat je dit kon verwijderen met SpyHunter NIET dus ! Ik weet ook al dat 2009 een EXACTE kopie is van 2008 want als het opstart staat er onderaan op de taakbal Spyware Guard 2008 Ik heb wel tijd geleden 2008 kunnen verwijderen in Veilige Modus Maar nu opeens is er 2009 en die blijft maar openen :s Hoe kan ik dit kut programma verwijderen ? En nog iets ik kan ook geen Systeemherstel doen Ik kies de datum maar als ik op Volgende klik doet ie niets Iemand die myn 2 problemen kan verhelpen ?? Gratzz Reageren
wesley123 Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 start in veilige modus en doe een scan met bijvoorbeeld malwarebytes, deze zal het vast verwijderen. Je zult ff moeten googlen hierna, want je moet ook registerwaardes wijzigen en files in je windows map. Dit is echt heel moeilijk om te verwijderen, en als je vista hebt is het alleen nog maar moeilijker. een aantal van deze registerwaardes kun je verwijderen met ccleaner, hij zal waarschijnljk als fout 'deinstallatiefout' opgeven, zet van te voren wel ff de cyclussen naar 5 of hoger. Malware bytes heeft ook een assasin, verwijder hiermee de mappen met het hoogst mogelijke aantal cyclussen. voor meer info zou je ff moeten googlen. Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 11 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Ik las net dat ik spywareguard.exe moest verwijderen en dan in registers dingen verwijderen Dat is allemaal gelukt maar hoe verwijder ik dan dat winscenter.exe ? Myn scanner heeft al paar keer gevonden maar hy komt steeds terug :| En hoe los ik dat Systeemherstel probleem op ? Gratz Reageren
Biocount Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Als je bedoeld, iets verwijderen uit je software lijst dat elke keer terug komt? Dan werkt het progamma revosetup heel errig goed. (gister zelf ook gebruikt om 3 dingen uit me software lijst tehalen die niet weg wouden) Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 11 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 (bewerkt) Nou nee Zo werkt het niet Wnat de uninstaller is ook een virus dus =| En momenteel werkt het niet meer omdat ik procces guard en register guard aan heb Nu kan Spyware Guard niet meer opstarten Maar ik moet een manier hebben om hem compleet te verwijderen en dat ie nooit meer terugkomt. En hoe ga ik in Veilige Modus ? Vroeger had ik Dual-Boot en daar ging het makkelijker want daar zag je welke knop je moest duwen Maar nu zie ik alleen maar tijdens opstarten Press ESC For (weet niet meer) en Press DEL for setup En Systeemherstel ? Dat wil ik proberen maar die werkt niet =| EDIT : Nou dat kut programma blijft maar openen >.< Bewerkt: 11 januari 2009 door GTAFreak007 Reageren
wesley123 Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 verwijder die ook met de fileassasin in malwarebytes. Je systeemherstel mag je niet gebruiken, hierdoor komt hij zeker terug, ik had ooit hetzelfde probleem en iemand had mij toen een .reg bestand gegeven die regedit, msconfig en die andere zooi weer enabled, ik moet ff kijken of ik het nog heb, voeg deze toe in veilige modus en start MSConfig via uitvoeren, zet daar alles uit dat naar die trojan verwijst en verwijder dan ook zijn sporen, doe vanaf nu alle het verwijderen in de veilige modus, zodat deze rogue software geen schade aan kan richten, dit is heel belangrijk omdat het je pc vroeg of laat laat crashen. Een paar links waar ook scanners hiervoor staan, ik kan niet met zekerheid zeggen dat deze het ook echt verwijderen, iemand anders moet het goedkeuren want ik weet het niet. http://nl.pcthreat.com/parasitebyid-7547nl.html http://www.2-spyware.com/remove-spyware-guard-2009.html Ook kan een hijack this scan helpen, post de log dan hier op of een ander fora met mensen die weten hoe ermee om te gaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.