Jump to content

Manhunt of GTA?

Welk spel heb jij liever?  

22 leden hebben gestemd

1. 1. Welk spel heb jij liever?

• Manhunt
      0
    • Manhunt 2
      1
    • GTA Classics
      0
    • GTA III
      1
    • GTA IV
      17

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik had even een vraagje van mijn nieuwsgierigheid: spelen jullie liever Manhunt of GTA? En welk deel van die series? Ik speel het liefst: GTA IV, omdat ik zelf Manhunt niet heb en NIET GA KOPEN omdat het mij toch heel gewelddadig wordt (wel vette executiemethodes) en GTA meer bij mij past met die vrijheid en Liberty City :Y Liever Niko met Roman achter de loan sharks :puh: Anders valt SA ook goed in mijn smaak. Maar IV is toch mijn favoriete :Y

En van jullie? Manhunt, Manhunt 2, GTA Classics, GTA III (era) of GTA IV (era)?

Bewerkt: door TahR78

Nog even een vraagje: spelen trouwens deze steden een rol in elkaars spel? Ze liggen wel bij elkaar maar komen ze bij een ander spel ook soms voor (bij GTA Carcer City of bij Manhunt LC, SA, VC...)

Of is er ooit een kaart gemaakt van alle steden bij elkaar in het Rockstar universum (ik weet het, rare vraag :puh:)

Geplaatst:

ik kies gta 4

manhunt is niet zo leuk vind ik en gta 3 is een beetje ouderwets geworden :puh: ( speel ik wel op de psp :puh:)

Geplaatst:
ik kies gta 4

manhunt is niet zo leuk vind ik en gta 3 is een beetje ouderwets geworden :puh: ( speel ik wel op de psp :puh: )

Speel jij GTA 3 op de psp?

Anyway, ik heb Manhunt 1 nooit gespeeld en 2 vond ik niet zoveel aan. Gta 3 doet ver onder voor GTA 4 dus de laatste word mijn keus.

ik kies gta 4

manhunt is niet zo leuk vind ik en gta 3 is een beetje ouderwets geworden :puh: ( speel ik wel op de psp :puh: )

Speel jij GTA 3 op de psp?

Liberty City Stories komt uit de GTA 3 era, dus het is wel mogelijk ;)

• 5 weken later...
Geplaatst:

Het allerliefst heb ik GTA IV, als ik hieruit mocht kiezen. Maar als er Vice City stond, had ik dat zeker gekozen. :)

Ik vind Manhunt sowieso helemaal niks voor mij. Ik heb namelijk helemaal niks met horror games of iets in die trant.

GTA IV vind ik in principe ook best wel leuk, dus daarom kies ik daarvoor. :)

• 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...