Megadreams Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 (bewerkt) Ik heb altijd hetzelfde probleem met die sa patch, hij zegt dan altijd dat ik de orginele cd er moet insteken en die erin zit is een orginele cd van san andreas, en als ik dat dan doe op de pc van de vriend van mijn zus werkt dat wel: Mijn laptop voldoet helemaal goed aan de eisen anders kan ik het spel niet spelen maar na gebruik van die patch werkt het niet en zelfs een back up kan het niet oplossen, ik moet dan altijd san andreas opnieuw opstarten. Wie kan mij helpen?? Bewerkt: 10 januari 2009 door megadreams Reageren
Exoit Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 Probeer gewoon ff san andreas opnieuw installeren en daarna opnieuw proberen, Misschien moet er wat gefixt worden! Who knows? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 Als de het hebt over de patch van R* en Take 2, deze is speciaal en alleen bedoeld voor versie 1 van het spel. Als jij dus versie 2 hebt heb je dus niets aan die patch. Daarnaast is die patch niet noodzakelijk, versie 1 werkt uitstekend zonder die patch. Die patch is hoofdzakelijk verschenen naar aanleiding van de hot coffee mod. [meer informatie] Als ik jou was, mits je versie 1 hebt, zou ik die patch niet installeren. En als je het over een geheel andere patch hebt zal je duidelijker moeten aangeven om welke patch het gaat. Reageren
Megadreams Geplaatst: 11 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 (bewerkt) Ik heb versie 2 en heb hem al een stuk of 10 keer eerder hergeinstalleerd en altijd krijg ik dezelfde error na gebruik van de patch die ik van deze site heb en hij zet hem zoals nodig is om naar versie 1 maar ik zal het nog een nachecken. p.s: ik wil van versie 2 naar 1 voor SAMP te kunnen gebruiken. Bewerkt: 11 januari 2009 door megadreams Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 De patch die jij bedoeld is dus niet de patch van R* maar de patch om versie 2 moddable te maken, zodat je dus modificaties als multiplayer e.d. kan toepassen. Dan heb je dus nog steeds versie 2. Controleer of jij de Administrator account hebt op die laptop en of alles wat met SA te maken heeft ook met de administrator privileges worden gestart. [meer informatie] Reageren
Megadreams Geplaatst: 11 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 (bewerkt) Ik ben de administrator van mijn laptop maar ik krijg steeds deze error: Please remove disc from current CD/DVD drive and insert the original disc in another drive ?:. En ik heb een orginele cd, en mijn pc voldoet super goed aan alle eisen mijn pc is nog maar een jaar oud en bevat een videokaart enzo van nvidea dat san andreas ondersteund ik heb een orginele cd enzo ik heb vista home premium, ik ben administrator enzo en het werkte wel op de laptop van de vriend van mijn zus en hij heeft ook vista home premium. Bewerkt: 11 januari 2009 door megadreams Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.