Jump to content

Kan de missie One last thing niet doen.


wynand

Recommended Posts

Ik kan de missie one last thing niet doen.

Ik heb de bruiloft van roman ook nog niet gedaan moet ik die eerst doen.

En hoe activeer ik hem verder heb ik geen missies meer te doen.

Behalfe ranson want packy belt me maar niet!

Hoe komt dat hij belt wel alleen wijst nico dat op een enofandere manier of dat hij die stuff niet heeft.

HELP HELP HELP :7:7:7^_^^_^^_^:Y:Y:Y:Y:N:N:N:N:D:D:D

Link to comment
Delen op andere websites

Nee voor geloof ik.

Nee. Je krijgt eerst "One Last Thing", daarin zegt Pegorino dat je met Dimitri moet samenwerken. Daarna komt of "if the price is right", of "A Dish Served Cold", net wat je kiest. Pas na één van die twee missies komt de bruiloft. Dat je One Last Thing nog niet krijgt, is logisch, want daarvoor moet je Ransom en de missies na Ransom wel gedaan hebben. Het is dus wachten tot je Ransom gedaan hebt, als er geen andere missies meer op je kaart staan die je voor Ransom moet doen.

Overigens kan je wel alles gedaan hebben behalve Ransom en de daaropvolgende missies, want die heb je niet nodig voor alle andere missies tot One Last Thing.

Link to comment
Delen op andere websites

Ah oke ik had het missieoverzicht bij WikiGTA bekeken vandaar. Bij Mr. en Mrs. Bellic (die bruiloftmissie) hangt het dus af van je keuze bij One Last Thing. Daar wordt of Roman of Kate vermoord. Dus daar kan het in elk geval niet liggen dat One Last Thing niet start ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...