Dieko Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 Hey beste mensen van het goede leven! Ik heb denk ik een nieuwe easter egg gevonden die misschien leidt naar thepiratebay.com. Thepiratebay is een illegaal torrent site waar je muziek films en spellen kan downloaden. Of misschien leid de easter egg naar piraterij van spellen films en muziek? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 Leuk gevonden, ik denk ook dat het naar piraterij van films, muziek, game's etc. verwijst. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 Inderdaad, omdat er geen site bij staat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ditmar154 Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 maar bij easter eggs staat er nooit een specifike verwijzing Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 15 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2009 maar bij easter eggs staat er nooit een specifike verwijzing Bij de Hart van Liberty wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biocount Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2009 Ze gaan heus geen reclame maken of een verwijzing naar pirateb*y.n** Het gaat er gewoon om dat ze vinden dat je spellen,muziek en films legaal moet kopen. Wat natuurlijk ook de bedoeling is ook al heeft iedereen wel is wat gedownload. Denk je nou echt dat ze je die site bedoelen zo dat jij er een spel kan downloaden waar hun hard voor hebben moeten werken en wat veel geld gekost heeft? lol :tu: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 15 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2009 Ze gaan heus geen reclame maken of een verwijzing naar pirateb*y.n**Het gaat er gewoon om dat ze vinden dat je spellen,muziek en films legaal moet kopen. Wat natuurlijk ook de bedoeling is ook al heeft iedereen wel is wat gedownload. Denk je nou echt dat ze je die site bedoelen zo dat jij er een spel kan downloaden waar hun hard voor hebben moeten werken en wat veel geld gekost heeft? lol :tu: Daar heb je gelijk in Biocount. Ik denk nu zelf ook dat het om piraterij gaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2009 Ik denk toch eerder aan piraten films, muziek en games . Neh, zonder grapjes, denk ook dat het richting piraterij van muziek, games, films en andere software. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ditmar154 Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2009 maar bij easter eggs staat er nooit een specifike verwijzing Bij de Hart van Liberty wel wtf bedoel je daar mee? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2009 Ik denk dat hij daarmee bedoelt hij dat er in de buurt van het "heart of liberty" een bordje staat met "No Hidden Content This Way" (plaatje van WikiGTA): Dus dat je daar wel een specifieke verwijzing hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2009 Goed gevonden Dieko! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 22 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2009 Goed gevonden Dieko! Dankje! Het was toevallig toen we in de heli wieken gingen springen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.