Jump to content

gta 4 minimaliseerd


vinz

Recommended Posts

Hallo

Gta 4 loopt bij mij als een trein, maar ik heb een klein probleempje.

Als ik ff aan het spelen ben dan minimaliseerd het spel ineens.

Ik kan hem via de taakbalk wel weer opstarten en dan kan ik gewoon verder, maar het is erg vervelend!

Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Word het beeld ook even zwart, en krijg je een popupje rechts waar de klok zit?

Nope.

Ik krijg gewoon mijn bureau blad weer te zien..

Ik zie dan onder in de taakbalk van windows gta 'social club' en 'gta4.exe' geminimaliseerd.

Als ik op gta4.exe druk gaat het spel gewoon weer verder.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je misschien msn aanstaan ofzo? door msn heb ik dat ook weleens.

Ook door andere actieve software kan dit gebeuren.

Zorg ervoor dat je anti-virus niet update op het moment dat je het spel speelt (zet de AV echter niet uit!)

Ook doe je er goed aan door het spel toe te voegen aan je vertrouwde applicaties (in je firewall)

Schakel zoals Scrtz zei msn, P2P programma's, torrents e.d. allemaal uit tijdens het gamen.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je misschien msn aanstaan ofzo? door msn heb ik dat ook weleens.

Ook door andere actieve software kan dit gebeuren.

Zorg ervoor dat je anti-virus niet update op het moment dat je het spel speelt (zet de AV echter niet uit!)

Ook doe je er goed aan door het spel toe te voegen aan je vertrouwde applicaties (in je firewall)

Schakel zoals Scrtz zei msn, P2P programma's, torrents e.d. allemaal uit tijdens het gamen.

Volgens mij is status bezet zetten al voldoende in msn

zodat je dat niet meer hebtof is dat niet bij iedereen zo?

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je misschien msn aanstaan ofzo? door msn heb ik dat ook weleens.

Ook door andere actieve software kan dit gebeuren.

Zorg ervoor dat je anti-virus niet update op het moment dat je het spel speelt (zet de AV echter niet uit!)

Ook doe je er goed aan door het spel toe te voegen aan je vertrouwde applicaties (in je firewall)

Schakel zoals Scrtz zei msn, P2P programma's, torrents e.d. allemaal uit tijdens het gamen.

Volgens mij is status bezet zetten al voldoende in msn

zodat je dat niet meer hebtof is dat niet bij iedereen zo?

ja klopt, in elk geval programma's die een popup of een ander nieuw gesprek oid kunnen geven, uitzetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet misschien iemand hoe ik kan controleren of ik van dat soort programma's heb?

Heeft het te maken met mal ware? msn en automatische heb ik uit staan, maar het gebeurt nog steeds.

Tjah, dat kunnen we natuurlijk niet met zekerheid zeggen he, maar het is mogelijk. Ik neem aan dat je de patch hebt geinstalleerd?

Probeer je pc eens te scannen op virussen (met je virusscanner) en malware (met Malwarebytes' Anti-Malware (MBAM) en Spybot S&D). Andere alternatieven zijn ook zeker mogelijk, maar ik raad je aan om zeker met het eerste progje eerst een scan te maken.

Je moet er ook zeker van zijn dat er geen verborgen applicaties lopen, die zich vermommen als 'Windows-applicaties'

Zo is er het gekende probleem rond 'svchost.exe' dat zich wel eens wil vermommen als spyware e.d.

Als je wat kennis hebt, herken je de applicaties die lopen onder het tabblad Processen in het Windows Taakbeheer (Ctrl+Alt+Delete).

Veel beestjes lopen op de achtergrond, zonder dat er een afzonderlijk applicatie wordt gedraaid, maar draaien mee in Windows, of andere programma's. Daardoor worden ze soms niet herkent en dat kan soms en dergelijk probleem veroorzaken.

Als je veel op msn zit, is je pc ook vatbaarder voor wormen, die in vele gevallen niet herkent worden door de meeste AV's.

Hou ons hier op de hoogte ivm je probleem, ok?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...