MegaPilot Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 Hallo forummertjes. Ik wil dus m'n PC checken op beschikbare updates(voor m'n drivers). Ik doe dit normaal gezien met Radarsync, maar ik krijg steeds een foutmelding die helemaal niet klopt: Mijn Laptop is zeker en vast verbonden met internet, dus ik snap niet dat ik dit probleem krijg. Ik heb het programma al eens verwijderd en dan geherïnstalleerd, zonder succes. Alvast bedankt. Mvg, MegaPilot. Reageren
DJRobin Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 Blokkeert je firewall/antivirussoftware het programma soms ? En heb je administrator rechten? Reageren
Impulse_W Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 Doe je internet verbinding er ff in, en dan er uit? Reageren
gta master 1 Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 Misschien moet je bij de instellingen een verbinding selecteren? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 11 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 (bewerkt) Doe je internet verbinding er ff in, en dan er uit? 'k Heb draadloze netwerkverbinding, maar 'k heb ze al eens uit en aan gezet, zonder effect. Misschien moet je bij de instellingen een verbinding selecteren? Ik heb dus al een verbinding. Blokkeert je firewall/antivirussoftware het programma soms ? Neen. En heb je administrator rechten? Ja. Allemaal bedankt voor het antwoorden, maar het werkt helaas nog niet. Mvg, MegaPilot. Edit: Het progamma werkt weer. Bedankt iedereen om te reageren! Bewerkt: 11 januari 2009 door MegaPilot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.