DaRick1993 Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 Ik zit met een probleem met het type samenspel offline Om meer plaatsen vrij te krijgen moet je gray-techs hebben en 5 chimera-missies hebben gedaan Ik doe wel missies, ook wordt ik na een tijdje doodgeschoten, maar ik krijg maar geen chimera-missies bij. En de tweede speler, dus met de tweede controller heeft weer nul EXP punten als je het spel opnieuw weer gaat spelen. Geldt dit ook als je een niveau omhoog bent gegaan? Alvast bedankt voor jullie reacties Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 13 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 Ik zit met een probleem met het type samenspel offlineOm meer plaatsen vrij te krijgen moet je gray-techs hebben en 5 chimera-missies hebben gedaan Ik doe wel missies, ook wordt ik na een tijdje doodgeschoten, maar ik krijg maar geen chimera-missies bij. En de tweede speler, dus met de tweede controller heeft weer nul EXP punten als je het spel opnieuw weer gaat spelen. Geldt dit ook als je een niveau omhoog bent gegaan? Alvast bedankt voor jullie reacties Weet echt niemand dit? Reageren
thug Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 ik ga dit vanavond eens uitvissen voor u nu ik zie dat er niemand een antwoord geeft op je vraag Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.