Moongirl Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 (bewerkt) Missie(s): Madd Dogg's Rhymes Cheaten: Nee Versie: 1 Overig: Verder niets doen alsjeblieft, en geen cheats! GTASAsf1.b Bewerkt: 10 januari 2009 door Moongirl
Moongirl Geplaatst: 10 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 Thanks, ik schrik me steeds dood als ik opeens zo'n guard zie.
Ice Banana Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 Zo, ik ben klaar met je missie . Euhm.. Wel.. De missie inhoud was een beetje rondsluipen en dat boek halen. Ik had geen enkele moeite met deze missie. Maar ik raad je wel aan om op tijd en stond wat vuurwapens te kopen. Het laatste kogeltje had mijn hachje gered hier. Verder kreeg je 'Respect' voor beloning en werdt je opgebeld door de luitjes van CRASH. Voor die missie moet je in Downtown wezen. Deze missie is dan ; Burning Desire Have fun met het vervolg van San Andreas, hier is je Save game . GTASAsf1.b
Moongirl Geplaatst: 11 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Thanks Ja, ik vond het moeilijk omdat ik nogal snel schrik in de avond. En ik had geen zin meer toen ik van achter werd beslopen en een kogelschot horden Nou thanks for the help
Recommended Posts