wynand Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 ik moet one last thing nog en ransom maar packie belt steed maar dan wijst nico het of hij zegt dat hij de stuff er niet voor heeft wat moet ik doen?????????????????? help please kan niet verder met het spel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Ransom! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wynand Geplaatst: 11 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Ransom! WEET IK WEL ALLEEN DAT ICOONTJE STAAT ER NIET. Wanneer krijg je dan dat icoontje packy belt me wel steeds alleen nico wijst het af hij zegt dat hij de stuff niet heeft!!!!????????? help help aub!!!!!!!!!!!!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Al je 'Messages' al nagelezen of mail gecheckt in het internetcafé? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wynand Geplaatst: 11 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Al je 'Messages' al nagelezen of mail gecheckt in het internetcafé? Al gedaan maar ik heb laats ook een bericht gekregen van een unknown contact die zei dat ik naar een telefooncel moest alleen waar is dat????????????????????????????????? help me alsjeblieft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Al je 'Messages' al nagelezen of mail gecheckt in het internetcafé? Al gedaan maar ik heb laats ook een bericht gekregen van een unknown contact die zei dat ik naar een telefooncel moest alleen waar is dat????????????????????????????????? help me alsjeblieft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Staat die dan niet aangegeven op je map? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wynand Geplaatst: 11 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Al je 'Messages' al nagelezen of mail gecheckt in het internetcafé? Al gedaan maar ik heb laats ook een bericht gekregen van een unknown contact die zei dat ik naar een telefooncel moest alleen waar is dat????????????????????????????????? help me alsjeblieft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Staat die dan niet aangegeven op je map? NOPE!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Iedereen rustig!!! Je bent waarschijnlijk gebeld voor de Zijmissies Assassin, Het is aangegeven met een rondje met een kruisje er doorheen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 @ wynand: In Alderney zie je een blipje op je map --> Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Ja, dat plaatje bedoel ik, dat is de Assasin Zijmissie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wynand Geplaatst: 11 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Ja, dat plaatje bedoel ik, dat is de Assasin Zijmissie. weet ik die heb ik alle 9 al gedaan. Alleen verder staan er geen icoontje meer op de radar terwijl ik de missie van ransom en one last thing nog moet doen.!!!!! Alleen ik krijg wel steeds een telefoontje van packie iets met een kidnaping maar nico zegt steed dat hij de stuff er niet voor heeft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat moet ik hier aan doen ben al 10 keer ofzo vandaag gebeld door hem!! Miss heeft dat er mee te maken!!! HELP AUB HELP AUB HELP Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2009 Heb je mobiel met Camera? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gemertenaar Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2009 DRAMA MORE DRAMA!!! PLX!!!! SOMEONE CALL 911 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2009 :S dit is alleen voor je Postcount of niet, het is een belangrijke vraag, die dus gewoon normaal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ViceAgent Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2009 (bewerkt) (...)Alleen ik krijg wel steeds een telefoontje van packie iets met een kidnaping maar nico zegt steed dat hij de stuff er niet voor heeft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat moet ik hier aan doen ben al 10 keer ofzo vandaag gebeld door hem!! (...) Zou je misschien kunnen beschrijven wat Niko precies zegt als hij de telefoon ophangt? Ik heb namelijk de GXT (de transcriptie) van de missie "Ransom" handmatig doorgebladerd en er staat geen enkele regel tussen waarop Niko zegt dat "hij de stuff niet heeft". Het zou natuurlijk kunnen dat ik verkeerd keek. Als je het wél goed verstaan hebt, zou het moeten betekenen dat je geen mobiele telefoon met camera hebt. Dit is namelijk het enige wat je nodig hebt voor de missie. Ik weet niet of het mogelijk is je telefoon te verliezen, maar ik denk het niet. Het is dus onwaarschijnlijk dat Niko zegt dat hij 'de stuff' niet heeft. Bewerkt: 12 januari 2009 door ViceAgent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.