Jump to content

packie belt


wynand

Recommended Posts

Mischien moet je een filmpje maken via je PC dus op F2, doe dat pas na dat je bent gebeld, kopier het en zet het op de site. Zodat we iets meer kunnen helpen.

Hoebedoel je kopieeren het is moeilijker dan je denkt.

Wilt u het even uitleggen a.u.b.????

Alvast ty

Link to comment
Delen op andere websites

(...)

Alleen ik krijg wel steeds een telefoontje van packie iets met een kidnaping maar nico zegt steed dat hij de stuff er niet voor heeft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat moet ik hier aan doen ben al 10 keer ofzo vandaag gebeld door hem!!

(...)

Zou je misschien kunnen beschrijven wat Niko precies zegt als hij de telefoon ophangt? Ik heb namelijk de GXT (de transcriptie) van de missie "Ransom" handmatig doorgebladerd en er staat geen enkele regel tussen waarop Niko zegt dat "hij de stuff niet heeft". Het zou natuurlijk kunnen dat ik verkeerd keek.

Als je het wél goed verstaan hebt, zou het moeten betekenen dat je geen mobiele telefoon met camera hebt. Dit is namelijk het enige wat je nodig hebt voor de missie. Ik weet niet of het mogelijk is je telefoon te verliezen, maar ik denk het niet. Het is dus onwaarschijnlijk dat Niko zegt dat hij 'de stuff' niet heeft. :puh:

Dat hij de stuff niet heeft en dat hij hem later terug ziet.

Maar ik heb die missie wel gedaan waarbij je die mobiel krijgt met camara.

Dus die heb ik wel kun je miss ook andere mobiel kopen ofzo iets??????

Link to comment
Delen op andere websites

In GTA IV kun je zelf geen Nieuwe mobiels kopen, alleen nieuwe Ringtones en Thema's voor je Mobiel.

Nieuwe Mobiels krijg je alleen met missies, en de laatste krijg je tijdens een van de missies van Frank McReary Playboy X.

Correctie: Playboy X, namelijk in de missie 'Photo Shoot'. (Trouwens, Frank is fout. Het is Francis :7 )

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...