mithrando Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 (bewerkt) Hey! (Ik had geen flauw benul waar ik het moest plaatsen dus zet ik het maar hier.) Ik had een vraag over wanneer je mods installeert (dat hoeven niet noodzakelijk car of weapon mods te zijn) of je dan nog online kunt spelen? bvb. Ik installeer een nieuwe outfit voor niko en ik wil dan nog online spelen. Als dat niet zo is wacht ik nog wel even met mods tot er minder volk op de mp is en de game al wat gedateerd is. op voorbaat dank Bewerkt: 11 januari 2009 door mithrando Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Ja, je multiplayer blijft werken. Maar ik snap jouw logica niet, er gaat alleen maar meer volk op komen, dit blijft groeien tot de nieuwe gta uitkomt, wat nog wel ff duurt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mithrando Geplaatst: 11 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Ok bedankt vlug ff een mod opsmijten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thijs1005 Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Ok bedankt vlug ff een mod opsmijten waar dowload je die mods dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mithrando Geplaatst: 11 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Ok bedankt vlug ff een mod opsmijten waar dowload je die mods dan? hier is een link mods maar momenteel probeer ik die bodyguard mod te installeren wat niet zo erg goed lukt je moet eerst een asi loader installeren (wat ik gedaan heb) en dan je guard.asi bestandje ermee openen maar hoe je dat in godsnaam moet doen weet ik dus niet! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 je moet gewoon dat bestand in je gta4 folder zetten, je hoeft hem niet te openen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mithrando Geplaatst: 11 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 je moet gewoon dat bestand in je gta4 folder zetten, je hoeft hem niet te openen. dan lukt het niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.