Jump to content

Verwijderen?

Recommended Posts

Geplaatst:

Erg moeilijk te zeggen want ik weet niet wat voor programma's jij allemaal gebruikt en wat voor games jij speelt. iig is visual c++ een programma wat je nodig zult hebben voor verschillende andere applicaties.

Geplaatst:

Ik speel geen games op mijn PC.

Maar ik dacht dat ik ze tezamen had gedownload met Visual Basic.

Ik laat ze wel staan dan

Geplaatst:

silverlight kan weg, dat is waardeloze technologie waar niks nog gebruik van maakt. Silverlight is voor IE7 en 8, maar geen enkele website maakt er gebruik van behalve microsoft.

Geplaatst:
silverlight kan weg, dat is waardeloze technologie waar niks nog gebruik van maakt. Silverlight is voor IE7 en 8, maar geen enkele website maakt er gebruik van behalve microsoft.

Ten eerste, Silverlight bevat ook een Netscape-type plugin, zoals gebruikt door Firefox, Opera en andere browsers. Ten tweede, de streams van de NOS tijdens sportevenementen in 2008 gebruikten ook Silverlight.

Om op de vraag terug te komen, grote delen van de 'SQL Server'-applicatie kunnen verwijderd, en als je het niet gebruikt kan Visual C++ 2008 (niet de redistributables, die zijn vereist voor vele applicaties!) ook weg.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...