Think Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Mag er eigenlijk iets van deze lijst verwijdert worden? Bedankt! Reageren
Limbolander Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Erg moeilijk te zeggen want ik weet niet wat voor programma's jij allemaal gebruikt en wat voor games jij speelt. iig is visual c++ een programma wat je nodig zult hebben voor verschillende andere applicaties. Reageren
Think Geplaatst: 11 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Ik speel geen games op mijn PC. Maar ik dacht dat ik ze tezamen had gedownload met Visual Basic. Ik laat ze wel staan dan Reageren
wesley123 Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 silverlight kan weg, dat is waardeloze technologie waar niks nog gebruik van maakt. Silverlight is voor IE7 en 8, maar geen enkele website maakt er gebruik van behalve microsoft. Reageren
NTAuthority Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 silverlight kan weg, dat is waardeloze technologie waar niks nog gebruik van maakt. Silverlight is voor IE7 en 8, maar geen enkele website maakt er gebruik van behalve microsoft. Ten eerste, Silverlight bevat ook een Netscape-type plugin, zoals gebruikt door Firefox, Opera en andere browsers. Ten tweede, de streams van de NOS tijdens sportevenementen in 2008 gebruikten ook Silverlight. Om op de vraag terug te komen, grote delen van de 'SQL Server'-applicatie kunnen verwijderd, en als je het niet gebruikt kan Visual C++ 2008 (niet de redistributables, die zijn vereist voor vele applicaties!) ook weg. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.