Little Jacob Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Hey, Ik heb nu WPL manager gedownload zodat ik zelf dingen kan 'toevoegen' aan de map. Ik wou graag een billboard ofzo ergens neerzetten maar dan moet ik dit weten: pos x,y en z rot x,y,z en w unknown 01 attached LoD unknown 03 unknown 04 Is er niet een tool waarbij ik me coordinaten kan zien ingame? Reageren
K.O. Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Right now you can only edit the models loaded and its coordinates, but a future version will include the ability to add new models! Hoe dan ook, volgens mij kun je met deze trainer je coördinaten bekijken. Ik heb het niet zelf uitgeprobeerd, maar dit stond erbij: 3) Player coordinates: this shows your Niko's current position. I'm hardly working on this now and soon I hope you will get more interesting options here. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.