Martinooo Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Hoi, Ik moet voor de Exotic auto stuff missie in Alderney City een Cognoscenti vinden. maar kan hem nie vinde Graag hulp, met een straat ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Volgens mij bedoel je de Exotic Exports. Ik weet niet bij welke je bent, van de Exotic Exports dus je zult Hier even moeten kijken voor meer informatie. Zoek de naam op, en je krijgt alle info die je nodig hebt Succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Martinooo Geplaatst: 11 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Thanks matt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Dat is volgens mij niet de goede. Je moet naar Alderney City, dat komt zeker door een SMSje van Stevie (Stevie's Car Theft). Kijk even HIER en dan is het het bolletje dat onder de snelweg is. Als je je muis er voor 1 sec. ophoudt, dan kun je zien welke auto het is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Martinooo Geplaatst: 11 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 (bewerkt) Dat is volgens mij niet de goede. Je moet naar Alderney City, dat komt zeker door een SMSje van Stevie (Stevie's Car Theft). Kijk even HIER en dan is het het bolletje dat onder de snelweg is. Als je je muis er voor 1 sec. ophoudt, dan kun je zien welke auto het is. Het was jouw antwoord. het is eindelijk gelukt! Nu heb ik een ander probleem: Ik heb de missie Story compleet al gedaan, Maar de missie Exotic stuff, heb ik niet gedaan... hoe kan ik hem nu starten ...is op de X360 Bewerkt: 11 januari 2009 door Martinooo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Dat is volgens mij niet de goede. Je moet naar Alderney City, dat komt zeker door een SMSje van Stevie (Stevie's Car Theft). Kijk even HIER en dan is het het bolletje dat onder de snelweg is. Als je je muis er voor 1 sec. ophoudt, dan kun je zien welke auto het is. Het was jouw antwoord. het is eindelijk gelukt! Nu heb ik een ander probleem: Ik heb de missie Story compleet al gedaan, Maar de missie Exotic stuff, heb ik niet gedaan... hoe kan ik hem nu starten ...is op de X360 Exotic Exports: start je doormiddel van je E-mail ingame. Stevie's Car theft: Start je naar de 1e auto gedaan te hebben ingame 6 uur later en dan suurt Stevie je een SMSje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Martinooo Geplaatst: 11 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Dat is volgens mij niet de goede. Je moet naar Alderney City, dat komt zeker door een SMSje van Stevie (Stevie's Car Theft). Kijk even HIER en dan is het het bolletje dat onder de snelweg is. Als je je muis er voor 1 sec. ophoudt, dan kun je zien welke auto het is. Het was jouw antwoord. het is eindelijk gelukt! Nu heb ik een ander probleem: Ik heb de missie Story compleet al gedaan, Maar de missie Exotic stuff, heb ik niet gedaan... hoe kan ik hem nu starten ...is op de X360 Exotic Exports: start je doormiddel van je E-mail ingame. Stevie's Car theft: Start je naar de 1e auto gedaan te hebben ingame 6 uur later en dan suurt Stevie je een SMSje. Die email heb ik juist nie Denk verwijdert Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Missie gegenereerde E-Mails kunnen niet worden verwijdert. Het kan ook zijn dat de spamfilter hem eruit heeft geplukt . Even serieus, het kan ook nog een Bug zijn, wat ik uitsluit omdat ik er nog niemand over heb horen klagen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Rechtstreeks van KiwiGTA: Brucie zal Niko na de missie Smackdown een keer opbellen met de mededeling dat Stevie, waarvan je in de missie No. 1 zijn auto hebt geleend, wel wat werk voor je heeft. Stevie zal je daarna een keer SMS'en dat hij van Brucie heeft gehoord dat je altijd opzoek bent naar een klusje, dat komt mooi uit want Stevie heeft wel een klusje voor je. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
I MICK I Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2009 Je hebt ook nog een lachend gezichtje die is groen en een boos gezichtje je moet op de groene klikken en dan moet je die e-mail zenden. Dan ga je naar buiten en dan zie je een blauw stipje ga daar naar toe. En dan geef je die gast in de auto een rotschop. En dan breng je die auto naar Brucie's Garage. En ze leefden nog lang en gelukkig. Mvg, Batboys4. PS: Als het niet werkt dan val ik flouw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.