Jump to content

Final Destination


TahR78

Recommended Posts

Ik ben bij de missie Final Destination, daar moet je die Lenny[/font] vermoorden. Als ik ben aangekomen bij het metrostation[/font] dan verlies ik het overzicht op hem en zijn bewaker[/font]. Dan staat er:

Lenny[/font] got away :duh:

Kan je ook aan het andere perron gaan? Of zal de cutscene dan niet starten? Dan bedoel ik naar het andere perron gaan, niet waar het rode stipje zich bevindt met de auto heen rijden. En die stomme twee metros rijden steeds langs :S

Link to comment
Delen op andere websites

Zorg ervoor dat je tenminste een shotgun en een machinegeweer hebt.

Het is handig om de noordelijke ingang te nemen. Eenmaal op het perron moet je heel snel de bewaker afschieten en dan ga je achter Lenny aan. Probeer de hele tijd te sprinten en als je 'm ziet, met je uzi gaan schieten.

Link to comment
Delen op andere websites

Kee. Maar als ik aan de andere kant van het perron ga staan begint er dan ook een cutscene, of dan dus niet? Want dan pas mag je hem vermoorden :puh:

Ja, het maakt niet uit aan welke kant je staat. Er zal altijd een cutscene beginnen waarbij hij aan de andere kant van het perron staat. ;)

Verder moet je gewoon van zodra de cutscene gedaan is z'n bewaker vermoorden, en daarna snel naar de overkant lopen (pas wel op van de twee metro's!) en probeer Lenny nog te vermoorden als hij van de trap loopt. Als je te laat bent om hem te vermoorden terwijl hij nog loopt, en hij dus al in z'n auto zit, dan moet je hem achtervolgen en een drive-by doen. Zorg dus voor genoeg kogels van de SMG!

Link to comment
Delen op andere websites

Handig om te weten, zijn vluchtauto staat aan de noordelijke ingang.

Ontneem jezelf moeite en neem de noordelijke ingang.

Lenny zegt tegen zijn bewaker dat hij moet doen waar zijn vader hem voor betaalt.

Lenny rent dan rechts de trap af.

Hij moet dan wel nog naar zijn eigen auto rennen. Ren dus zelf weer via de noordelijke ingang

naar beneden en sta klaar bij de auto om hem af te schieten als hij aan komt rennen.

Als je toch te laat bent schiet dan eerst nog op de achterruit om te proberen zijn hoofd

te raken.

Schiet anders de banden kapot zodat hij totaal geen grip op de weg heeft.

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...