Traser Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Haha waarom staat er dan Pike city? :P :P :P Omdat ik Fail Hier de goede. Die zou ik eerlijk gezegd mooier vinden als kenteken op de auto's. Maar verder is hij als logo ook goed. Achja daar is het ook een beetje voor bedoelt
Exoit Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Kan jij modelen dan ? Ohja enuuuhhhhh als kenteken zou die mooi zijn ja of als billboard
Traser Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Kan jij modelen dan ?Ohja enuuuhhhhh als kenteken zou die mooi zijn ja of als billboard Ja, ik kan ook modelen. Ja als billboard
Exoit Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Kan jij modelen dan ?Ohja enuuuhhhhh als kenteken zou die mooi zijn ja of als billboard Ja, ik kan ook modelen. Ja als billboard Haha handig hea mensen die meedenken? of niet dan maarja kan jij miss wat leren ofzo? enuuhh waar model jij mee!@?
Traser Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Kan jij modelen dan ?Ohja enuuuhhhhh als kenteken zou die mooi zijn ja of als billboard Ja, ik kan ook modelen. Ja als billboard Haha handig hea mensen die meedenken? of niet dan maarja kan jij miss wat leren ofzo? enuuhh waar model jij mee!@? maarja kan jij miss wat leren ofzo? Ik model met Sketchup , en VRAY voor het renderen.
Exoit Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Ik bedoel leren te modelen ofzo enuuuhhh heb jij al dingen ingame gezet of nie?
Traser Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Ik bedoel leren te modelen ofzo enuuuhhh heb jij al dingen ingame gezet of nie? Neu, da kan ik niet, en leren aan jou.. , ik kan zelf bijna niks
Dutchy3010 Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Dat je een nieuwe mod wil starten: prima. Maar wel iets minder geouwehoer en iets meer models laten zien, want dit is allemaal pure spam. Bij voorbaat dank. Veel succes met de mod!
Traser Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Dat je een nieuwe mod wil starten: prima. Maar wel iets minder geouwehoer en iets meer models laten zien, want dit is allemaal pure spam. Bij voorbaat dank.Veel succes met de mod! Ok ###################################3 Wat Geprobeerd voor Gta Peek City, Moet een Bedrijvenflat voorstellen. W.I.P Rerenderd met VRAY.
Exoit Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Woooow ziet er goed uit man!!! Echt mooi.
GTA_PEEKCITY Geplaatst: 11 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Woooow ziet er goed uit man!!! Echt mooi. Mijn Admin eiland zie je over 10 minuten. =)
Traser Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Woooow ziet er goed uit man!!! Echt mooi. Mijn Admin eiland zie je over 10 minuten. =) O yeah!
Exoit Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Woooow ziet er goed uit man!!! Echt mooi. Mijn Admin eiland zie je over 10 minuten. =) \ Oeh ik zit er echt op te w8ten!!!
Traser Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Woooow ziet er goed uit man!!! Echt mooi. Mijn Admin eiland zie je over 10 minuten. =) \ Oeh ik zit er echt op te w8ten!!! Gelieve alleen On topic te posten. Zoals -Screens -Nuttige Informatie. -Development
Recommended Posts