Traser Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Wanneer komt dat einland dan!? Gta_Peekcity, heeft moeilijkheden met het ingame plaatsen, Het word zo snel mogelijk verholpen.
GTA_PEEKCITY Geplaatst: 11 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Wanneer komt dat einland dan!? Laat maar, ik heb hem ingame en hij laat zich niet zien Ik ben zo vet pissig, ik zie het wel in MapEditor en in plaats van dat er 2 textures opzitten zit er maar één op :S En dat is het gras! Als ik het object in MapEditor plaats zie ik het eiland wel met het gras erop, maar ik zie geen zand texture van het strand. En als ik hem al ingame plaats is het object helemaal niet te verkennen.
Traser Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 (bewerkt) * Had een netwerk time-out :SDubbelbericht zou wel gepost zijn toen ik per ongeluk enter drukte.. Kan gebeuren @Ontopic, Problemen zijn nog steeds aanwezig, we zijn bezig het op te lossen. Peek City, Work in progress Bewerkt: 12 januari 2009 door Traser
GTA_PEEKCITY Geplaatst: 12 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 Ik heb een test eilandje gemaakt, maar als ik hem op imageshack.us wil uploaden dan krijg ik een witte pagina. Heeft iemand nog een site om een foto te uploaden?
Beagle Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 Wanneer komt dat einland dan!? Laat maar, ik heb hem ingame en hij laat zich niet zien Ik ben zo vet pissig, ik zie het wel in MapEditor en in plaats van dat er 2 textures opzitten zit er maar één op :S En dat is het gras! Als ik het object in MapEditor plaats zie ik het eiland wel met het gras erop, maar ik zie geen zand texture van het strand. En als ik hem al ingame plaats is het object helemaal niet te verkennen. Ik snap nog steeds niet waarom je een Total Conversion bent begonnen terwijl je nog niet heel goed weet hoe je een model ingame zet... * Had een netwerk time-out :SDubbelbericht zou wel gepost zijn toen ik per ongeluk enter drukte.. Kan gebeuren @Ontopic, Problemen zijn nog steeds aanwezig, we zijn bezig het op te lossen. Peek City, Work in progress Rapidshare.com heeft copyright hoor Ik heb een test eilandje gemaakt, maar als ik hem op imageshack.us wil uploaden dan krijg ik een witte pagina. Heeft iemand nog een site om een foto te uploaden? www.photobucket.com Of Tinypic.com, dan hoef je geen account aan te maken... Veel succes met de mod
GTA_PEEKCITY Geplaatst: 12 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 (bewerkt) Beagle help me eens ik heb het model ingame, lees het topic in Modelling hulp. Trouwens ik maak Peek City maar op één eiland voor de kust van Los Santos waar bij je met een brug naar het eiland kan gaan. Bewerkt: 12 januari 2009 door GTA_PEEKCITY
Exoit Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 IS het al gelukt met het plaatje uploaden?
GTA_PEEKCITY Geplaatst: 12 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 IS het al gelukt met het plaatje uploaden? Ja, zie bij modding hulp. En het nieuwe test eiland wat ik heb gemaakt laat zich ingame niet showen, ik ben gewoon ontzettend pissig.
Basssss Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 www.photobucket.com Of Tinypic.com, dan hoef je geen account aan te maken... Veel succes met de mod Foto's van Photobucket worden nooit verwijderd, dus dan kunnen mensen over 5 jaar dit topic inclusief screens nog steeds lezen en bekijken. @GTA_PEEKCITY: Jammer...
GTA_PEEKCITY Geplaatst: 15 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 www.photobucket.com Of Tinypic.com, dan hoef je geen account aan te maken... Veel succes met de mod Foto's van Photobucket worden nooit verwijderd, dus dan kunnen mensen over 5 jaar dit topic inclusief screens nog steeds lezen en bekijken. @GTA_PEEKCITY: Jammer... Idd. Maar ik ben het nog altijd het proberen, ben een stapje vooruit gekomen.
Beagle Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 (bewerkt) www.photobucket.com Of Tinypic.com, dan hoef je geen account aan te maken... Veel succes met de mod Foto's van Photobucket worden nooit verwijderd, dus dan kunnen mensen over 5 jaar dit topic inclusief screens nog steeds lezen en bekijken. @GTA_PEEKCITY: Jammer... Ja, dit is wel zo, maar bij sommige snelle screens wil je niet weer helemaal naar Photobucket, inloggen, uploaden, naam en tag geven, Next, link kopiëren... In zo'n geval is een snelle upload makkelijker: Uploaden, link kopiëren. www.photobucket.com Of Tinypic.com, dan hoef je geen account aan te maken... Veel succes met de mod Foto's van Photobucket worden nooit verwijderd, dus dan kunnen mensen over 5 jaar dit topic inclusief screens nog steeds lezen en bekijken. @GTA_PEEKCITY: Jammer... Idd. Maar ik ben het nog altijd het proberen, ben een stapje vooruit gekomen. Vergeet niet: Het hele moddingteam staat achter je, dus heb je nog vragen, stel ze dan! GTA Piklikcity Moest dat nou weer Bewerkt: 15 januari 2009 door Beagle
Traser Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 Mainpost updated Screenpost Updated
Timske Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 Er valt mij iets op. Als jullie geen topic hebben op GTAforums.com of GTAforum.com weet ik veel.. Maar daar hebben ze ook een GTA Peek City, met de zelfde map. Ripped of niet? Ik zoek het topic wel even op. Als die er nog is.
Recommended Posts