Exoit Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 Zeg maar wanneer jullie mij nodig hebben om te testeN!
Beagle Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 (bewerkt) Er valt mij iets op. Als jullie geen topic hebben op GTAforums.com of GTAforum.com weet ik veel.. Maar daar hebben ze ook een GTA Peek City, met de zelfde map. Ripped of niet? Ik zoek het topic wel even op. Als die er nog is. Dat denk ik niet, anders hadden ze wel gewacht en later de hele mod posten met veel "vooruitgang". Zeg maar wanneer jullie mij nodig hebben om te testeN! Dat kan nog wel even gaan dureN, aangezien de mod nog lang niet af is (baseer ik op de hoeveelheid screens en updates). Bewerkt: 15 januari 2009 door Beagle
Traser Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 Er valt mij iets op. Als jullie geen topic hebben op GTAforums.com of GTAforum.com weet ik veel.. Maar daar hebben ze ook een GTA Peek City, met de zelfde map. Ripped of niet? Ik zoek het topic wel even op. Als die er nog is. Dat denk ik niet, anders hadden ze wel gewacht en later de hele mod posten met veel "vooruitgang". Zeg maar wanneer jullie mij nodig hebben om te testeN! Dat kan nog wel even gaan dureN, aangezien de mod nog lang niet af is (baseer ik op de hoeveelheid screens en updates). Het is niet Geript, er is eenzelfde topic aangemaakt op gtaforums.com En het testen zal nog wel even duren.
David22 Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 Het ziet er leuk uit, maar ik zou graag nog wat meer screens willen zien. Tevens zie ik in jullie hoofdpost "Trailers/Video's" staan. Mochten jullie nog iemand nodig hebben om wat video's te maken, zou ik graag helpen!
Traser Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 Het ziet er leuk uit, maar ik zou graag nog wat meer screens willen zien. Tevens zie ik in jullie hoofdpost "Trailers/Video's" staan. Mochten jullie nog iemand nodig hebben om wat video's te maken, zou ik graag helpen! We zullen het in gedachte houden . Als je wil kan ik je bij MovieEditors erbij zetten.
Beagle Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 (bewerkt) Het ziet er leuk uit, maar ik zou graag nog wat meer screens willen zien. Tevens zie ik in jullie hoofdpost "Trailers/Video's" staan. Mochten jullie nog iemand nodig hebben om wat video's te maken, zou ik graag helpen! We zullen het in gedachte houden . Als je wil kan ik je bij MovieEditors erbij zetten. Één dingetje: GTA_PEEKCITY is de leider, hij heeft de eerste post gemaakt. En jij zegt "Ik zet het erbij" en "Hoofdpost geüpdate". Dit zijn toch allemaal mededelingen en actie's die GTA_PEEKCITY zou moeten doen, want jij kan de mainpost niet editten. Als je alles aan GTA_PEEKCITY vertelt en zegt wat hij erin moet zetten, kan hij het beste meteen reageren. Maarja, dat terzijde: Komen er nog wat screens, of..? @Hieronder: Ja... Uitleg..? Bewerkt: 15 januari 2009 door Beagle
Traser Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 Het ziet er leuk uit, maar ik zou graag nog wat meer screens willen zien. Tevens zie ik in jullie hoofdpost "Trailers/Video's" staan. Mochten jullie nog iemand nodig hebben om wat video's te maken, zou ik graag helpen! We zullen het in gedachte houden . Als je wil kan ik je bij MovieEditors erbij zetten. Één dingetje: GTA_PEEKCITY is de leider, hij heeft de eerste post gemaakt. En jij zegt "Ik zet het erbij" en "Hoofdpost geüpdate". Dit zijn toch allemaal mededelingen en actie's die GTA_PEEKCITY zou moeten doen, want jij kan de mainpost niet editten. Als je alles aan GTA_PEEKCITY vertelt en zegt wat hij erin moet zetten, kan hij het beste meteen reageren. Maarja, dat terzijde: Komen er nog wat screens, of..? Ja.. Screens ingame kan nog wat langer gaan duren I.V.M Fouten met TXD`s Ik ben bezig met een Beta map, die beter aangeeft hoe het gaat worden en ik ben bezig met het Bussines park ( 1 skycraper nu ) te renderen en te plaatsen.
Traser Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 Progress Twix Island : Modeling 25% - Ingame 0% Jetski Trade Center : Modeling 80% - Ingame 0% Lighthouse : Modeling 35% - Ingame 0% Traser Museum : Modeling 60% - Ingame 0% Info Center : Modeling 60% - Ingame 0% Peek-City Financial Center : Modeling (Above ground) 65%, Modeling (Underground)40% - Ingame 0%
GTA_PEEKCITY Geplaatst: 16 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 De mod kan door gaan, we zijn druk bezig met het eerste eiland.
Revolution-Designer Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 Hebben jullie misschien screens van wat al een beetje af is? Zoals een screen van sketchup/3ds max met het model.
Traser Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 Hebben jullie misschien screens van wat al een beetje af is?Zoals een screen van sketchup/3ds max met het model. Yep, Kijk de eerste pagina, 2de post
GTAGibson Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 Ziet er super uit!! Ga zo door!
Traser Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 New. High view PFC, Peek-City Financial Center
Fedmas Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 Hey, Op aanvraag van Traser, meld ik me aan als Beta tester en photoshopper Fedmas
Traser Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 Hey,Op aanvraag van Traser, meld ik me aan als Beta tester en photoshopper Fedmas Geaccepteerd. Eerste Opdracht ReclameBord Size : 700×350 Tekst : Welcome To sunny Jetski City Thema : Palmbomen / zon,zee,strand etc.
Recommended Posts