Fedmas Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 Ga mijn best doen, ik begin morgen, ga nu maffe
GTAGibson Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 Ik hoop dat dit project snel klaar is !!!
Traser Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Ik hoop dat dit project snel klaar is !!! Ik denk dat het nog wel even zal gaan duren, Het word een Total Conversion, dus dat zal veel tijd in beslag nemen.
Traser Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 (bewerkt) We zijn nog op zoek naar! ModdelersScriptersPhotoshoppersMeld je nu aan Via Mij of GTA_PeekCity Bewerkt: 17 januari 2009 door Traser
Basssss Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 www.photobucket.com Of Tinypic.com, dan hoef je geen account aan te maken... Veel succes met de mod Foto's van Photobucket worden nooit verwijderd, dus dan kunnen mensen over 5 jaar dit topic inclusief screens nog steeds lezen en bekijken. @GTA_PEEKCITY: Jammer... Ja, dit is wel zo, maar bij sommige snelle screens wil je niet weer helemaal naar Photobucket, inloggen, uploaden, naam en tag geven, Next, link kopiëren... In zo'n geval is een snelle upload makkelijker: Uploaden, link kopiëren. Tags en naam geven? Doe ik nooit. Daarnaast kun je ook gewoon automatisch inloggen. Bovendien kun je dat gedeelte met 'Next' ook uitschakelen.
Traser Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 (bewerkt) Nieuwe Aanwinsten Venzio - Betatester & PhotoshopperTimske - ModdelerWe zijn nog steeds op zoek naar!ModdelersScriptersPhotoshoppersMeld je nu aan Via Mij of GTA_PeekCity Bewerkt: 17 januari 2009 door Traser
Fedmas Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Heey, Het bord: Alles kan verandert worden.. ik miste zelf iets, maar wist niet wat.
Traser Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Heey,Het bord: Alles kan verandert worden.. ik miste zelf iets, maar wist niet wat. Ziet er goed uit, Mischien wat meer Diepte? ( Blur/Sharpen )
Fedmas Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Hey, Mis straks ff, heb toetsweek..
Rutger. Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Ik meld me aan als photoshopper en modder (sketchup)
Traser Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Ik meld me aan als photoshopper en modder (sketchup) Je word Gepmt.
Fedmas Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 (bewerkt) Het loopt wel lekker guys V2 van het bord: Bewerkt: 18 januari 2009 door fedmas
MegaPilot Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 (bewerkt) Ik wil niet de boeman spelen, maar dat bord gaat zo fout ingame lopen. Waarom denk je dat Rockstar er niet van die borden inzet? Het is nochtans een makkie voor hun! Dat is omdat het nooit ingame zou geraken. Dit bord zal niet bugloos ingame komen, daar ben ik zeker van. Ik ben niet een kenner op het gebied van Modificaties, maar over dit ben ik zeker. Bewerkt: 18 januari 2009 door MegaPilot
Recommended Posts