Jump to content

[WIP][SA] GTA: Peek City

Recommended Posts

• Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Traser

29

• Exoit

13

• GTA_PEEKCITY

10

• Fedmas

9

Geplaatst:
Ik wil niet de boeman spelen, maar dat bord gaat zo fout ingame lopen. Waarom denk je dat Rockstar er niet van die borden inzet? Het is nochtans een makkie voor hun! Dat is omdat het nooit ingame zou geraken. Dit bord zal niet bugloos ingame komen, daar ben ik zeker van. Ik ben niet een kenner op het gebied van Modificaties, maar over dit ben ik zeker.

Waarom zou het nooit ingame komen? Dit is alleen de texture van het bord, het model moet nog gemaakt worden. Maar ik snap dus absoluut niet waarom dit zou kunnen. Rockstar Games heeft trouwens ook borden in SA gezet...

Geplaatst: (bewerkt)
Waarom zou het nooit ingame komen? Dit is alleen de texture van het bord, het model moet nog gemaakt worden. Maar ik snap dus absoluut niet waarom dit zou kunnen. Rockstar Games heeft trouwens ook borden in SA gezet...

Borden met héél hoge textures komen toch nooit mooi uit, of ben ik hier nu mis? Dan bied ik mijn excuses aan. :puh: Sorry.

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Ik wil mij wel aanmelden als Photoshopper en modeller, ik had mij ook al aangemeld als maker voor video's.

Geplaatst:

Deze mod loopt lekker, ik hoop dat er snel in-game screens komen.

Borden met héél hoge textures komen toch nooit mooi uit, of ben ik hier nu mis? Dan bied ik mijn excuses aan. :puh: Sorry.

Om nog even hier op terug te komen :puh: Een model maken zonder te prelighten of de textures te bakken op het model word meestal niet mooi, maar als je dit wel doet krijg je een échte Rockstar Games bord. Als je het namelijk niet doet, is je model heel erg licht en valt het erg op (meestal, niet altijd). Daarom is het goed om de textures op het model te bakken en de model te prelighten :)

Bewerkt: door Beagle
Geplaatst:
Ik wil mij wel aanmelden als Photoshopper en modeller, ik had mij ook al aangemeld als maker voor video's.

Je word Gepmt.

Mvg

-Traser

@ R-D. Thnx.

@Beagle, Yep Dat gaan we ook proberen ^_^

Geplaatst:
Hey,

Waar blijft men volgende opdrachie? ^_^^_^

Handige tip: Praat met elkaar over MSN, ik doe het zelf ook met de crew van Tiberium Infection.

Zo hoef je niet elke keer in dit topic om de opdrachten vragen en blijft het voor ons een verassing wat er als volgende gaat komen. :D

Grtz RD

Dat doen we ook :(, maar, ik wil het ook hier beetje actief houde ^^

At hieronder: Foutje, drukte verkeert!!

Bewerkt: door fedmas
:(

Wat bedoel je daar mee? :engel:

Daar zorgt het enthousiaste publiek wel voor. ;)

Bewerkt: door Revolution-Designes
Geplaatst:

Helaas, heb van de leader van deze mod het verzoek gehad om dit topic te sluiten... Mochten de plannen toch gewijzigd worden, stuur me dan een PM dan kan ik het topic weer heropenen.

(Tijdelijk heropend, niet posten svp.)

Closed

Info Gekopieerd., Thnx Dutchy3010.

Bewerkt: door Traser
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...