Jump to content

lijkt wel veel op ...

Recommended Posts

Geplaatst:

ik was een flying rat aan het zoeken in het park toen ik dit beeld zag

lijk veel op een penis kijk maar

post-99712-1231681589_thumb.jpg

Geplaatst:
Goed gevonden maar was al bekend.

jmmr had wel gezocht op forum maar kon er nix over vinden

Geplaatst:

Soms staat ie tussen topics door. Bijv. met Golf verwijzingen, daar staat ie geloof ik bij.

Geplaatst:
Soms staat ie tussen topics door. Bijv. met Golf verwijzingen, daar staat ie geloof ik bij.

ok zal volgende keer beter zoeken voor dat ik denk een EE denk gevonden te4 hebben

Geplaatst:
Hier vindt je de link naar dat Onderwerp. Soms helpt bij het zoeken de Worldcard te gebruiken dat doe je doormiddel van na je onderwerp een * te zetten.
Geplaatst:

Je kan trouwens dat beeld kapot maken door er met een auto tegenaan te rijden of er een granaat naartoe te gooien.

Geplaatst: (bewerkt)
Je kan trouwens dat beeld kapot maken door er met een auto tegenaan te rijden of er een granaat naartoe te gooien.

Dat wist ik niet :schater:

Waar staat dat beeld eigenlijk?

Bewerkt: door Dieko
Geplaatst:

Dat wist ik niet :schater:

Waar staat dat beeld eigenlijk?

Hier. ^_^

Dit was inderdaad ook al bekend.

Geplaatst:

grappig wist ik niet

ga ik ff proberen :engel:

Geplaatst:

Al bekend. Bovendien kunnen dit soort kleine geintjes in het vervolg in dit topic gepost worden. Niet nodig om uitgebreid over te discussiëren in een nieuw topic.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...