WaRioRZ Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Hallo mede-forummers. Ik had laatst een wapen edit tooltje gedownload. Ik had daarmee geprobeerd wapens te veranderen. Maar GTA IV startte toen niet meer op. Ik dacht, dit programma werkt niet goed. Nouja jammer dan, dan maar opnieuw installeren. Wat ik dus heb gedaan. Nu werkt het nog steeds niet? Dat 1e schermpje komt er wel voor. maar daarna start GTA IV niet. Hij staat ook niet tussen de processen. HELP! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Tja eigen schuld dikke bult, je had ook een back-up moeten maken voordat je ging MODDEN, dus dat wordt gta IV opnieuw installeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Je moet gta4 ook patchen met de magic patcher van aru of een andere. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WaRioRZ Geplaatst: 11 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Tja eigen schuld dikke bult, je had ook een back-up moeten maken voordat je ging MODDEN, dus dat wordt gta IV opnieuw installeren. Ik zei ook, dat ik dat al had gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WaRioRZ Geplaatst: 24 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2009 Probleem opgelost. xD ik was vergeten de patch te installeren wat modden mogelijk maakt bedankt voor jullie hulp. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.