Jon-asses Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Nog eens een collab Begin: Einde: Ben super tevreden over uitkomst!! Reageren
Visser23 Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Je hebt de signature erg verbeterd! De achtergrond heb je mooier gemaakt door middel van verlichting om het zo maar te zeggen. De signature heeft een veel lichtere kleur dan in het begin, erg mooi gemaakt. De render is ook een stuk lichter wat ik mooier vind. Je hebt goed gewerkt met schaduw bij de render. Je hebt de render een stuk verbeterd, super gedaan! Ook de effecten heb je beter uitgewerkt, ook erg mooi. Alleen naar mijn idee een beetje te veel. Maar toch mooi gedaan! Wat ik wel jammer vind is dat er effecten over de render heen zitten. Dat vind ik niet zo mooi, maar dat is mijn mening. Ook heb je er tekst bij gezet, mooi font en perfecte kleur, zeer mooi gedaan! Je hebt hem erg goed aangepast! Super gedaan! 8.9/10! Reageren
Jay; Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Zeer mooi, alleen kan je veel beter. Om te beginnen vind ik de render/stock niet geweldig uitgekozen. Het is een actie-plaatje maar de manier waarop hij erin staat lijkt het alsof je er weinig mee zou kunnen doen. Je hebt laten zien dat je er toch wat van kan maken en dat is knap. Heerlijke effecten en dat speciale tintje dat je er altijd aan weet te geven is geweldig. Tekst vind ik minder, met name die in het zwart die niet goed tot z'n recht komt. Ik had verder toch wat meer met de achtergrond gedaan aangezien ik het gevoel heb dat er iets mist. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.