wittenburg Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Ik weet niet of het al bekend is maar ik kon er niets over vinden als je met een helikopter Liberty City verlaat (via de zee dus) loopt de health balk leeg. en dan ga je dood. ik wou kijken wat er gebeurd, nou dit dus. ik heb ongeveer een kwartier gevlogen naar het noorden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Ik weet niet of het al bekend is maar ik kon er niets over vindenals je met een helikopter Liberty City verlaat (via de zee dus) loopt de health balk leeg. en dan ga je dood. ik wou kijken wat er gebeurd, nou dit dus. ik heb ongeveer een kwartier gevlogen naar het noorden. Dit was idd al bekend. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Na 23 minuten vliegen kom je in Vice City! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Na 23 minuten vliegen kom je in Vice City! Ja? Kun je daar ook op het eiland? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaa Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Na 23 minuten vliegen kom je in Vice City! Ja? Kun je daar ook op het eiland? Ja, maar soms zak je door het level en kom je weer in LC. Ik denk dat het voor een missie bedoelt was. Of het is een Easter Egg . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Welke richting moest je dan vliegen? Ik heb het geprobeerd, en er ging helemaal geen Health uit het balkje hoor. Misschien op de PC, XBOX 360 in ieder geval niet. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Easter Eggs zijn dingen die R* er inplaatst zoals De verwijzingen van GTA IV naar GTA SA. Als je onder LC terecht komt noem je dat een Bug/Glitch. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wittenburg Geplaatst: 11 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Welke richting moest je dan vliegen?Ik heb het geprobeerd, en er ging helemaal geen Health uit het balkje hoor. Misschien op de PC, XBOX 360 in ieder geval niet. ik heb een xbox. ik vloog ongeveer 15 minuten naar het noorden. toen liep mijn health balk langzaam leeg. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Exoit Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Maar waarom loopt ie leeg dan!? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Geen zin meer in vliegen denk ik, duurde Niko allemaal veel te lang.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Misschien in real dat de ramen knappen en de Luchtdruk te hoog wordt, en je langzaam stikt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Misschien in real dat de ramen knappen en de Luchtdruk te hoog wordt, en je langzaam stikt. Nah denk eerder dat je gewoon niet verder mag... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Equalizer Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Dus je kunt in VC komen, of is dat een geintje? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Als een Megalid, in dit geval Ferre, dit zegt, zal het wel zo serieus zijn, of niet? Heb Ferre al een PB gestuurd in welke richting je moet vliegen. Nog geen reply gehad. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 In vice city komen? Dat verzint die denk ik. Anders was dit wel bekent. En als ik naar het oosten vlieg ben ik ontploft mijn helikopter na 3 minuten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts