DeathPenalty Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Je hebt er geen cheat voor nodig, hoor. Je krijgt de ''Gimp Suit'' na de missie ''Key To Her Heart'', deze kun je dan aandoen en je hebt 100% Sex Appeal. Deze wordt tevens met die cheat geactiveerd. Hoewel het naar mijn mening niet echt sexy is... Reageren
The Hulk Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Maar als je geen geduld hebt kan je het ook met een cheat doen. Voordat ik bij die missie was had ik al regelmatig die cheat gebruikt. Reageren
tony12 Geplaatst: 25 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2012 een vraag hoe druk je op ja en op ps2 >>> Door VWO-er: Berichten samengevoegd, gebruik de bewerkenknop om een eerder bericht te bewerken.<<< Reageren
Svenie Geplaatst: 26 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2012 een vraag hoe druk je op ja en op ps2 >>> Door VWO-er: Berichten samengevoegd, gebruik de bewerkenknop om een eerder bericht te bewerken.<<< Als ik het me goed kan herinneren moet je drukken om positief op een vraag te antwoorden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.