Scots Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Hoe kun je een gang maken zijn er speciale cijfers o nummer voor om ze te vragen:S help aub Reageren
MegaPilot Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 (bewerkt) Een gang kun je niet maken, je zit namelijk al in een gang, namelijk in de Grove Street Families. Je kunt wel gang members rekruteren om zo een eigen mini-leger op te bouwen. Je kunt maximaal 7 gang members rekruteren. Afhankelijk van je %Respect kun je een aantal gang members rekruteren. Klik op het woord 'Respect' om een duidelijke tabel te zien met informatie over met hoeveel Respect je x gang members kunt rekruteren. Een gang member rekruteren doe je door er met je wapen op te richten en dan 'G' of 'H' in te drukken. Voor de PS2 is dit R1+ of . Voor de Xbox is dit & of . Je hebt ook nog een paar gang 'commands'. Om je gang je te laten volgen druk je op 'G', voor de PS2 op , en voor de Xbox op . Om je gang achter te laten druk je op 'H', voor de PS2 op , en voor de Xbox op . Voor meer informatie over de besturing van SA, klik >hier.< Succes. P.S.: Het kan zijn dat de controls voor je SA op de PC bij jou anders liggen, zoja, dan moet je kijken in het menu welke controls jij hebt ingesteld. Bewerkt: 11 januari 2009 door MegaPilot Reageren
Basssss Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 Volgens mij is een eigen gang maken wel mogelijk, of in ieder geval een soort van eigen gang. Maar daarvoor moet je goed kunnen modden... Reageren
MartyCeha Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 Met wat CLEO gedoe (waar ik niets vanaf weet) moet dat wel mogelijk zijn, maar ik denk sowieso niet dat dat de vraag van de topicstarter was. Hij heeft het over een toetsencombinatie, wat erop duidt dat hij het over een functie heeft die al in het spel zít. In dat geval is de vraag al beantwoord door MegaPilot. Je eigen gang maken is trouwens een foute benaming voor wat er hier bedoeld wordt. Het is eerder gewoon je ganggenoten voor wat hulp vragen. Reageren
Jay; Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 Tevens kun je met behulp van een cheat je eigen gang samenstellen, zonder gebruik te hoeven maken van Grove Street-members. Ik weet niet welke console jij hebt, dus ik verwijs je door naar deze cheat-pagina. Zoek de cheat op met de beschrijving: "Rekruteer iedereen". Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.