Jump to content

Serial


hes

Recommended Posts

Hallo,

Ik Heb gta iv met een Serial..

een vriend van mij heeft ook gta iv maar zijn serial is kwijt....

dus kan hij mijn serial dan ook gebruiken om hem online te spelen...??

en kan ik hem dan nog wel online spelen ?? :)

Gr Hessel,,. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

hoe kan een serial nu "kwijt" zijn? of je bent echt heel erg dom, of het spel moet 10 jaar oud zijn zodat je je hoesje etc kwijt bent, dan kan het nog, hij kan jouw serial wel gebruiken maar niet om online te spelen, alleen voor het verhaal.

Link to comment
Delen op andere websites

hoe kan een serial nu "kwijt" zijn? of je bent echt heel erg dom, of het spel moet 10 jaar oud zijn zodat je je hoesje etc kwijt bent, dan kan het nog, hij kan jouw serial wel gebruiken maar niet om online te spelen, alleen voor het verhaal.

Oke Bedankt Ik zal het even zeggen...

Slotje ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Er wordt gewoon gevraagd of je een serial meerdere keren kunt gebruiken. Als dat mogelijk is, is er toch niks illegaals aan?

Strikt gezien wel...

Enkel jij mag je eigen key gebruiken. Je betaald enkel het eigenverbruiksrecht. Een ander mag jou serial niet gebruiken, dat staat zo in kleine lettertjes in de bepaalde wetgeving rond copyright en auteursrechten e.d.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je dat wel doet ben je strafbaar toch?

Maar als je nou samen betaald aan het spel, stel je bent broers en je Instalt het spel op 3 verschillende comp's ben je dan ook Strafbaar?

strafbaar ofniet, alsof meneer de politieagent even op je pctje komt kijken of je niet net ff iemand anders z'n serial gebruikt :(

komop zeg, ga je eens ff ergens anders over druk maken ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet illegaal. Je betaalt gewoon de aankoopprijs die nodig

is voor het spel. Het is illegaal als iemand hem ff download en dan nog n key nodig heeft.

Die vriend heeft voor het spel betaalt, dus is er niks illegaals aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet illegaal. Je betaalt gewoon de aankoopprijs die nodig

is voor het spel. Het is illegaal als iemand hem ff download en dan nog n key nodig heeft.

Die vriend heeft voor het spel betaalt, dus is er niks illegaals aan.

Zo'n antwoord wachtte ik op, Ok. dan is dat ook duidelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Je vriend, kan het ook aangeven bij de spelmaker.

Als hij dan een foto maakt van de hoes, de cd e.d. met aankoopbewijs dan kan hij een nieuwe key opgestuurdkrijgen :D

Zijn oude key zou dan doormiddel met het serienummer van de hoes gedeactiveerd worden zodat die niet meer bruikbaar is

Bewerkt: door the man of gta
Link to comment
Delen op andere websites

Als je dat wel doet ben je strafbaar toch?

Maar als je nou samen betaald aan het spel, stel je bent broers en je Instalt het spel op 3 verschillende comp's ben je dan ook Strafbaar?

strafbaar ofniet, alsof meneer de politieagent even op je pctje komt kijken of je niet net ff iemand anders z'n serial gebruikt :(

komop zeg, ga je eens ff ergens anders over druk maken ^^

Dat d8 ik dus ook anders zouden ze miljoenen meneer politie agentjes inschakelen om al die mensjes aan te houden kost veel meer geld denk ik dan dat ze kwijt zijn aan die mensjes met een andere key XD

Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet illegaal. Je betaalt gewoon de aankoopprijs die nodig

is voor het spel. Het is illegaal als iemand hem ff download en dan nog n key nodig heeft.

Die vriend heeft voor het spel betaalt, dus is er niks illegaals aan.

Sorry jongens, tis muggen ziften, maar geloof mij, da is wel echt illegaal (en ik kan het weten, ik ben net master in de rechten, dus...) Maar natuurlijk geen kat die daar achterkomt hoor ;-)

Bewerkt: door headhunterke
Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet illegaal om die serial te gebruiken voor zijn spel, het is echter wel illegaal als je hem op 2 verschillende PC's installeert en aangeeft dat het 1 serial is. Echter kun je wel gewoon spelen, en ook beide online. Alleen kun je niet allebei tegelijk ik dezelfde server omdat de server unieke nummers uitdeelt per serial, en wordt er dus 2 keer hetzelfde nummer gegeven en dan wordt je gekicked.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...