SuspiciousOne Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 voordat ik begin, sorry als er al een tutorial over is, maar deze forum is zo ongelooflijk groot :O! nou, ik wil weten hoe ik die bewegende plaatjes kan maken voor m'n sig, ik weet dat ze .gif bestanden zijn maar, ik wil weten van, welk programma heb ik nodig enzo. als er al een tutorial is kan iemand het mij dan aub geven? thx, ~SuspiciousOne Reageren
Remcconen Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 (bewerkt) Ga eens naar Helpdesk -> Tutorials. Daar stond deze bijna boven aan, en hij staat ook in de Tutorial List. De Tutorial van BaasB Bewerkt: 11 januari 2009 door Remcconen Reageren
SuspiciousOne Geplaatst: 24 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Ga eens naar Helpdesk -> Tutorials. Daar stond deze bijna boven aan, en hij staat ook in de Tutorial List.De Tutorial van BaasB omg, dat noem ik pas.... lang/ingewikkeld O.o Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.