sniper rifle Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 hallo iedereen Als je tijdens de 1e cutscene van het spel de jetpack cheat invoert kan je in meerdere interieurs en ook eerder in winkels als didier sachs komen. maar ik vroeg me af: in welke ruimtes kan je nog meer komen?? ik weet in ieder geval het Crack Den, het Vagos Gng House, planning department in LV en het sindacco abbatoir zijn er nog meer (behalve natuurlijk winkels kappers, enz.) Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Alle fastfood-restaurants en interieurs die normaal gesproken pas later beschikbaar komen. Ik denk dat je met >>deze locaties<< weer even een tijdje zoet bent. Overigens kan je met de Place Manager elk interieur bezoeken en daar heb je géén cheat voor nodig. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Je kan in alle interieurs komen waar een marker voor komt tijdens een missie of later. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Je kan toch niet tijdens een missie in een Gym bijv? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Je kan toch niet tijdens een missie in een Gym bijv?Nee, maar later wel. Reageren
sniper rifle Geplaatst: 11 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 maar ik bedoel locaties waar je tijdens een missie in kunt maar later niet meer, zoals je normaal ook niet in het crack den kan (aleen tijdens cleaning the hood) Reageren
NickOwnage Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Dat is dan wel Interior dinges. Zoals in Ryder's Huis, na de missies van Ryder. Reageren
sniper rifle Geplaatst: 11 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Dat is dan wel Interior dinges. Zoals in Ryder's Huis, na de missies van Ryder. nee, die bedoel ik niet, omdat daar nooit een enex (gele pijl) voor staat of stond Reageren
NickOwnage Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 :$ Je bedoeld dus een Gebouw waar je tot aan een bepaalde tijd in kan en je wil er na die tijd toch weer in? Reageren
.Timothy Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 De interior-dinges..? Je bedoelt het 'Hidden Interior Universe' denk ik? Gebouwen waar nooit een enex (zo'n gele of witte pijl om in een interieur te komen) staat, zullen er volgens mij ook geen enex bij de deur krijgen. Tenminste, als ik het zo bekijk bij de interieuren. Reageren
Mr.stickz Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 Ook Jizzie's plaats onder de Gant bridge Reageren
MartyCeha Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 Ook Jizzie's plaats onder de Gant bridgeIn feite ook al gezegd. Alle enexen die ooit voorkomen in het spel (voor, na of tijdens missies) verschijnen dan. Ook Jizzy's dus. Reageren
sniper rifle Geplaatst: 14 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 nog een vraagje: ik heb net cleaning the hood gespeeld alleen naar de missie verdwijnt de enex voor het Crack Den weer, terwijl hij daarvoor altijd aanwezig was sinds het invoeren van de jatpack cheat tijdens de 1e cutscene komt ie ooit nog terug of weet iemand hoe dit zit?? bedankt Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Normaal gesproken staat daar inderdaad geen enex, alleen tijdens die missie. Dus nooit daarvoor en nooit daarna. Waarschijnlijk wordt die enex na of tijdens die missie weer verwijderd en houdt het spel hierbij geen rekening met cheats. Cheaten (en de effecten daarvan) is volledig je eigen verantwoording, dat dat niet helemaal naar jou wens is is denk ik weinig aan te veranderen. Maar als je het spel op de PC speelt raad ik je aan om de San Andreas Place Manager te downloaden en te gebruiken. Dan ben je namelijk nooit afhankelijk van een enex, je bent dan alleen afhankelijk van de hemel waarin jij je bevindt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.