NickOwnage Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 (bewerkt) Hallo beste Forumlezer, Ik zou wat aan een van jullie willen vragen. Ik heb een best wel saaie Handtekening, Zou iemand iets cools voor mij willen maken? Liefst: Nico Bellic in de Regen met een Bazooka. Zoiets.. Grtz NickOwnage. Edit: Als het kan Graag ook mijn naam erin: NickOwnage Bewerkt: 11 januari 2009 door NickOwnage
Kai-ShockWave Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Als je beter én sneller geholpen wilt worden, raad ik je aan naar het "Graphics Aanvraag" subforum te gaan en daar je aanvraag te plaatsen met onderstaand formulier. Alleen op dit moment heb je al een topic aangemaakt, dus zou je eventueel een PM naar een van de mods kunnen sturen om het te verplaatsen naar het andere fora.. [b]Type[/b]: [b]Stijl[/b]: [b]Grootte[/b]: [b]Afbeelding[/b]: [b]Tekst[/b]: [b]Rand[/b]: [b]Kleuren[/b]: [b]Render[/b] (optioneel): [b]Extra[/b] (optioneel):
.Levi. Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Bedankt voor je reactie Kai-ShockWave. Ik wachte even tot je post er stond. NickOwnage ik verwijs je door naar het aangegeven subforum in de post hierboven. Maak maar een nieuw topic met daarbij je lijstje en wensen daarop. Closed.
Recommended Posts