vw53steven Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Hoi allemaal Hoe werkt eigenlijk zo'n hidden interieur? Want ik wil bijvoorbeeld naar Libberty city want daar schijnt dan zo'n hidden interieur van te zijn maar ik heb het nog nooit gedaan. Kan iemand een filmpje maken en daarin laten zien hoe zo'n hidden interieur werkt? Alvast bedankt Gr. Steven Reageren
Dinkydau Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Heb je op YouTube al gezocht? Heb je op http://nl.wikigta.org/ al gekeken? Ik denk het niet... Als je dat doet denk ik niet dat je nog vragen hebt. Reageren
Exoit Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 wat is dat een hidden interior? Reageren
GTA Haas Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 wat is dat een hidden interior? Ik verwijs je hiernaar: Klik. Reageren
vw53steven Geplaatst: 11 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 ik heb al op youtube gekeken maar ik kan geen goeie filmpjes ervan vinden en op wikigta is de uitleg me ook niet echt duidelijk Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 op wikigta is de uitleg me ook niet echt duidelijkOh? En dit dan: klik (externe link)! Volgende keer iets verder kijken dan de neus lang is. Reageren
Exoit Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 wat is dat een hidden interior? Ik verwijs je hiernaar: Klik. Dankje nu weet ik het! Reageren
Dinkydau Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 ik heb al op youtube gekeken maar ik kan geen goeie filmpjes ervan vinden en op wikigta is de uitleg me ook niet echt duidelijk Vertel, vanaf waar begint het onduidelijk te worden? Weet je misschien ook waarom? Reageren
vw53steven Geplaatst: 12 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 Vertel, vanaf waar begint het onduidelijk te worden?Weet je misschien ook waarom? nou op youtube heb ik geen filmpjes gevonden hoe het werkt en op wikigta snapte ik die coördinaten niet want waar kan je die nou voor gebruiken want als je SA opstart en naar map ga dan weet ik niet wat ik aan die coördinaten heb want je kan ze niet aflezen in de map Reageren
Basssss Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 nou op youtube heb ik geen filmpjes gevonden hoe het werkt en op wikigta snapte ik die coördinaten niet want waar kan je die nou voor gebruiken want als je SA opstart en naar map ga dan weet ik niet wat ik aan die coördinaten heb want je kan ze niet aflezen in de mapDe coördinaten zijn handig voor de PC-versie van het spel, voor de PC-versie kun je namelijk programma's downloaden en daar vervolgens die coördinaten invoeren. Dan kun je met een simpele klik in een hele seconde in het interieur zijn waar jij wilt zijn. Reageren
vw53steven Geplaatst: 12 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 De coördinaten zijn handig voor de PC-versie van het spel, voor de PC-versie kun je namelijk programma's downloaden en daar vervolgens die coördinaten invoeren. Dan kun je met een simpele klik in een hele seconde in het interieur zijn waar jij wilt zijn. ik heb de PC versie, maar wist niet dat je er een programma voor moest downloaden (download hem liever niet, heb al zoveel problemen gehad met mods enzo ) Reageren
Dinkydau Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 nou op youtube heb ik geen filmpjes gevonden hoe het werkt en op wikigta snapte ik die coördinaten niet want waar kan je die nou voor gebruiken want als je SA opstart en naar map ga dan weet ik niet wat ik aan die coördinaten heb want je kan ze niet aflezen in de mapZoals Basssss al zegt:Aan die coördinaten heb je niks zonder mods of andere software waarmee je de coördinaten kunt zien. Met de GTA San Andreas place manager kan je naar ingevoerde coördinaten teleporteren: http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=26 Dat is handig om van het "red-zone-probleem" af te komen en je bent veel sneller in een bepaald interieur. Edit: Ik was juist aan het typen toen jij postte. GTA San Andreas place manager is geen mod, meer een soort trainer. Het kan geen kwaad en je hoeft niets aan te passen in de GTA San Andread bestanden. Reageren
Basssss Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 ik heb de PC versie, maar wist niet dat je er een programma voor moest downloaden (download hem liever niet, heb al zoveel problemen gehad met mods enzo )Zonder dat programmaatje zijn een aantal interieuren niet of erg moeilijk berijkbaar, Liberty City is daar één van. Toch is dit interieur makkelijk bereikbaar vanwege de missie "Saint Mark's Bistro" en de populariteit van het interieur zelf. (Veel mensen wouden namelijk achterhalen hoe je er makkelijk kwam) Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 ik heb de PC versie, maar wist niet dat je er een programma voor moest downloaden (download hem liever niet, heb al zoveel problemen gehad met mods enzo )Het is al eerder genoemd, maar ik herhaal het nog maar even: de Place Manager moet je zien als een hulpmiddel of tool. Een tool veranderd niets aan je spel, zoals een modificatie dat zou doen. Daarom heet het ook een modificatie - modificeren betekent veranderen. Met een modificatie verander je dus je (originele) spel, met een tool daarentegen niet. Het kan dus absoluut geen kwaad voor jou spel om de Place Manager te gebruiken. Of het ook daadwerkelijk wat voor jou kan betekenen hangt weer volledig van jezelf af, als je maar weet hoe je er mee om moet gaan. Heel toevallig was er deze week nog een ander lid die wat vragen had over de Place Manager, in dat topic heb ik het één en ander uitgelegd. Dat kan je >>hier<< teruglezen.De coördinaten zijn handig voor de PC-versie van het spel, voor de PC-versie kun je namelijk programma's downloaden en daar vervolgens die coördinaten invoeren. Dan kun je met een simpele klik in een hele seconde in het interieur zijn waar jij wilt zijn. En zonder de coördinaten zouden we op WikiGTA geen kaarten hebben met de vindplaatsen / locaties. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.