GTA_PEEKCITY Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 (bewerkt) Als ik bij new file bij Steve's MapEditor het nieuwe object wil toevoegen, dan staat er TXD met een vakje ervoor. Zodra ik dus island invul want zo heet de TXD en die staat bij gta3.img dan crasht mijn MapEditor. Any ideas? - Ben nu een stap verder, lets hope if my model meets the virtual world. Bewerkt: 11 januari 2009 door GTA_PEEKCITY Reageren
Traser Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Heb je ze Wel goed ingedeeld, .Cols etc? ( ik weet niet zeker of dit erbij hoort hoor ) Reageren
Beagle Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Als ik bij new file bij Steve's MapEditor het nieuwe object wil toevoegen, dan staat er TXD met een vakje ervoor. Zodra ik dus island invul want zo heet de TXD en die staat bij gta3.img dan crasht mijn MapEditor.Any ideas? Niet zo handig om een TC te starten, terwijl je zelf allerlei problemen hebt met ingame zetten... Maar goed: Heb je wel de TXD toegevoegd in de GTA3.img én gerebuild? Want, misschien bestaat hij helemaal niet. Of probeer opnieuw te installeren (Map Editor). Reageren
GTA_PEEKCITY Geplaatst: 11 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 (bewerkt) Als ik bij new file bij Steve's MapEditor het nieuwe object wil toevoegen, dan staat er TXD met een vakje ervoor. Zodra ik dus island invul want zo heet de TXD en die staat bij gta3.img dan crasht mijn MapEditor.Any ideas? Niet zo handig om een TC te starten, terwijl je zelf allerlei problemen hebt met ingame zetten... Maar goed: Heb je wel de TXD toegevoegd in de GTA3.img én gerebuild? Want, misschien bestaat hij helemaal niet. Of probeer opnieuw te installeren (Map Editor). Ik ben gewoon een klein test eilandje ingame het zetten met maar 1 texture (Sand). Ze hebben ook in het TXD builder van SteveM de zelfde naam. Ik ben een stapje verder gewonen, maar ik denk dat ik gewoon me GTA verneukt hebt met dat grote eiland al. Want ik had opeens ook het SketchUp poppetje eraan plakken die 50 keer groter was dan de normale GTA speler.. IK STOP GWN MET DIE .. MODDING HET LUKT TOCH NIET ALWEER EEN CRASH MAPEDITOR LIET WEL DE TEXTURES ZIEN BIJ OBJECT TOEVOEGEN MAAR ZODRA IK HEM IN DE IPL DEED ZETTEN WAS HET GWN KAAL GTA IS KADUUK Bewerkt: 11 januari 2009 door GTA_PEEKCITY Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.