marcelvn Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 (bewerkt) Er zijn waarscheinlijk sommige al gevonden straks ingame screens: ingame: Bewerkt: 11 januari 2009 door marcelvn Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 En wat wil je hier mee zeggen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcelvn Geplaatst: 11 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 dat er op een blikeje bier een r van rockstar staat een easter egg. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Exoit Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Dat is denk ik geen 'EE' het is gewoon iets wat er op staat het is ook wel is met grappige teksten dat is dan ook niet meteen een 'EE' Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Ja, dat zie je wel meer zoals petjes of i.d. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcelvn Geplaatst: 11 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 gedit nu ff ingame screens maken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Exoit Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Maar ik geloof dat dit geen 'EE'tjes zijn, niet flauw bedoeld maar er staan ook wel is spandoeken en borden Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Ik vind de memory stick masterlijk, 300Gb lol. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcelvn Geplaatst: 11 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 ingame screen toegevoegd Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Je hebt al Sticks met een terrabyte hoor, Maar aan 1Gig heb ik genoeg Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcelvn Geplaatst: 11 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 trouwens als iemand de dart met vice city ziet ingame maak ff screen kan niet vinden welke dart plek hij zit. En de usb stick weet zo niet ben nog maar paar procent met het spel en kon zo ff geen internet cafe vinden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2009 Het Rockstar-teken (R*) vinden in welke GTA dan ook, is niet echt interessant meer. Hier zijn tientallen dingen van in elke GTA terug te vinden; zo dus ook in GTA IV. Bekend of niet, het is geen bijzondere of interessante ontdekking en dus ook niet waard om in een nieuw topic te bespreken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts