Remi-X Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 Leuk bootje Misschien is het een idee om wat tekst bij je logboek te plaatsen, dan is het wat duidelijker! Op somige delen snap ik bijvoorbeeld niet wat je moet doen, of wat jij nou doet.. Reageren
Hackman Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Leuk bootje Misschien is het een idee om wat tekst bij je logboek te plaatsen, dan is het wat duidelijker! Op somige delen snap ik bijvoorbeeld niet wat je moet doen, of wat jij nou doet.. Nou, als je alle tools kent (die jij zeker moet weten, jij hebt immers een speciale gids over sketch-up geschreven) dan weet je toch wel ongeveer hoe je die handelingen moet uitvoeren? En anders zeg je even wat er precies niet lukt want anders had ik er ook wel antwoord op kunnen geven aangezien ik het wel volledig begrijp op dit moment. Voor alle beginners is het trouwens misschien handig om eerst tutorials te volgen. Deze heb ik bijna zowat gevolgd qua modellen en nu weet ik alle tools + wat het doet en pas dan ga/kun je ze gebruiken wanneer je iets wilt modellen. Je kan natuurlijk ook gewoon zomaar wat doen met een tool om erachter te komen wat het doet maar dan kan je er vaak niet het uiterste eruit halen als jullie begrijpen wat ik bedoel. Reageren
Remi-X Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Leuk bootje Misschien is het een idee om wat tekst bij je logboek te plaatsen, dan is het wat duidelijker! Op somige delen snap ik bijvoorbeeld niet wat je moet doen, of wat jij nou doet.. Nou, als je alle tools kent (die jij zeker moet weten, jij hebt immers een speciale gids over sketch-up geschreven) dan weet je toch wel ongeveer hoe je die handelingen moet uitvoeren? En anders zeg je even wat er precies niet lukt want anders had ik er ook wel antwoord op kunnen geven aangezien ik het wel volledig begrijp op dit moment. Voor alle beginners is het trouwens misschien handig om eerst tutorials te volgen. Deze heb ik bijna zowat gevolgd qua modellen en nu weet ik alle tools + wat het doet en pas dan ga/kun je ze gebruiken wanneer je iets wilt modellen. Je kan natuurlijk ook gewoon zomaar wat doen met een tool om erachter te komen wat het doet maar dan kan je er vaak niet het uiterste eruit halen als jullie begrijpen wat ik bedoel. En het zal voor andere beginners ook wel duidelijker met tekst zijn.. Bovendien zie ik af en toe opeens een nieuw iets in het model, waarvan ik zelf wel weet waar je het vandaan haalt, maar niet helemaal snap waarom. Het maakt gwn niet uit, met tekst is het makkelijker te begrijpen. Owja: Ik ken alle tools wel, maar Puma weet ze veel beter te gebruiken. En soms ook op manieren die ik nog niet zie. Reageren
Beagle Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 (bewerkt) Ander vraagje dan te discussiëren over wat Puma erin moet zetten, wat hij zelf moet bepalen: Waar slaat "Skimmerknor" op? Is dat het geluid dat het maakt, of wat? Bewerkt: 14 januari 2009 door Beagle Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Altijd leuke vernieuwende mods die jij maakt, Puma. Ik verheug me op de release PS: Als je eens een keer tijd hebt, wil je misschien overwegen om een Keyblade mod voor GTA SA te maken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.