Jump to content

Eigen computer bouwen

Recommended Posts

Geplaatst:

Nu moet je er wel een voeding bij kopen want in de CM elite zit geen voeding ingebouwd.ik zal de coolermaster real power kopen als voeding.

• Reacties 194
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• danz

74

• TaartJJ~!

43

• Limbolander

38

• wesley123

8

Geplaatst:

Maar zou gta er lekke rop lopen?

En photoshop cs4?

En weet je misschien iets waarop ik kan besparen? :7

Latooooooor

Geplaatst:
Maar zou gta er lekke rop lopen?

En photoshop cs4?

En weet je misschien iets waarop ik kan besparen? :7

Latooooooor

Je moet niet verwachten dat je met die pc GTA IV op high kunt draaien. Je moet al blij zijn als je hem op Medium aan kunt...
Geplaatst:

ik zal niet meer besparen je heb al heel veel bespaard.het is geen goed setje maar ook niet slecht.btw ik zal voor de Thermaltake m5 case gaan.is een enorm goede gamers case voor maar 50 heb hem zelf ook ;)

Geplaatst:

Eventueel kan je nog besparen op je GPU en voor een HD3850 gaan. Deze zijn vanaf 75 euro te krijgen, het scheelt niet veel maar omdat jij telkens aangeeft om een zo'n goedkoop mogelijk systeem te kopen is het misschien het overwegen waard.

Geplaatst:

Wat is eigenlijk het verschil ongeveer tussen deze 2 procesoren?

AMD Athlon 64 x2 6000+ (AM2, 3,1Ghz, 1 MB total L2 Cache, 89W)(Boxed)

AMD Athlon X2 7750 (AM2+, 2,7 Ghz, 3,0MB cache L2+L3)

Wel is ene socket am2 en am2+ maar wat is het verschil qua snelheid en zo?

Geplaatst:
Wat is eigenlijk het verschil ongeveer tussen deze 2 procesoren?

AMD Athlon 64 x2 6000+ (AM2, 3,1Ghz, 1 MB total L2 Cache, 89W)(Boxed)

AMD Athlon X2 7750 (AM2+, 2,7 Ghz, 3,0MB cache L2+L3)

Wel is ene socket am2 en am2+ maar wat is het verschil qua snelheid en zo?

de 7750 heeft meer cache wat een stuk beter is, en een hogere socket dus ook hogere snelheden. Hij heeft wel iets minder ghz, maar als je naar de rest kijkt is de 7750 toch sneller als de 6000+

Geplaatst:
ik zal niet meer besparen je heb al heel veel bespaard.het is geen goed setje maar ook niet slecht.btw ik zal voor de Thermaltake m5 case gaan.is een enorm goede gamers case voor maar 50 heb hem zelf ook ;)

En hij is oerlelijk. Al blijft dat natuurlijk smaak. Je kan ook gewoon voor een Cooler Master kast gaan, minder extreem design, degelijke kasten, inbouwen zonder schroeven en sublieme airflow.

Geplaatst: (bewerkt)

En hij is oerlelijk. Al blijft dat natuurlijk smaak. Je kan ook gewoon voor een Cooler Master kast gaan, minder extreem design, degelijke kasten, inbouwen zonder schroeven en sublieme airflow.

thermaltake heeft meer van die extreme designs Wat mijn smaak is :puh: en coolermaster heeft mooie strakke designs.maar Danz als je wilt besparen kan je beter een asus case kopen die zijn namelijk rond de 35 euro

Bewerkt: door danoontje_nl
Geplaatst:

Ben ik nou de enige die het houd bij standaard kasten? x)

Het hoeft voor mij niet echt, gaat me meer om de hardware in de kast =')

Geplaatst:

hehe ik hoef zelf ook niet zo'n extreme kast, wou zelf toen eigelijk antec sonata III maar hadden ze niet meer dus coolermaster 5 gepakt, en die heeft gewoon echt een heerlijke airflow, dat terwege maken die duurdere kasten vaak minder geluid etc.

Geplaatst:

hehe ik hoef zelf ook niet zo'n extreme kast, wou zelf toen eigelijk antec sonata III maar hadden ze niet meer dus coolermaster 5 gepakt, en die heeft gewoon echt een heerlijke airflow, dat terwege maken die duurdere kasten vaak minder geluid etc.

Minder geluid eh?

Mijn geluid van de desktop word overstemd door de fan van mijn Pentium 3 Craptop naast mij.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...