Jump to content

Paper Trail voor PC


__*

Recommended Posts

De missie Paper Trail lukt me niet, ik kan die helicopter echt niet volgen, zou iemand deze voor mij willen doen?

Missie: Paper Trail

Opdrachtgever: Uniter Liberty Paper (Even wachten totdat hij belt, doet hij wel snel)

Cheaten: Mag

Voor: Pc

Bijzonderheden:

Inloggen met de naam Senzati0n

Alsjeblieft de auto's voor het safehouse laten staan.

De qub3d highscore mag ook gedaan worden als je zin heb, of misschien iemand anders?

En het is de 1e keer dat ik dit doe, dus ik hoop dat alles wat in de bijlage zit goed is.

En nog een vraag, als ik de savegame weer wil terugzetten, log ik dan op mijn eigen naam in of op diegenes naam die de savegame voor mij heeft gedaan? Dus op wie zijn naam zal ik verder spelen?

Edit: Ik had de created savegame verkeed opgezocht in mijn computer, nu klopt het wel als het goed is

Savegame_Papertrail.rar

Bewerkt: door __*
Link to comment
Delen op andere websites

En nog een vraag, als ik de savegame weer wil terugzetten, log ik dan op mijn eigen naam in of op diegenes naam die de savegame voor mij heeft gedaan? Dus op wie zijn naam zal ik verder spelen?

Je kunt gewoon op je eigen naam weer doorspelen :) en mijn spelers naam staat er niet in ;)

Gedaan.rar

Veel plezier verder!

Alle auto's staan er nog en nog een heli ;) (als het goed is :) )

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik hem open komt er te staan: Onverwacht einde van het archief.

En alleen savegamewrapper.exe zit in het rarbestand, misschien is er iets mis gegaan. Zou je hem nog een keer willen uploaden?

Bewerkt: door __*
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...