marcelvn Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 (bewerkt) nadat ik mijn pc opnieuw geinstaleerd heb en nieuwe hardware heb aangeschaft en gta benchmark wil starten krijg ik gta werkt niet meer niet verzenden en nu net als ik dringend wil kijken hoeveel fps ik heb op alles high iemand een oplossing? heb nvidia 8600 gt 1gig gekocht Me hele pc dus vista opnieuw geinstaleerd. En kan nu wel starten maar kan alleen geen benchmark doen Alvast bedankt, marcelvn Bewerkt: 11 januari 2009 door marcelvn Reageren
gta master 1 Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 nadat ik mijn pc opnieuw geinstaleerd heb Wat heb je opnieuw geinstalleerd?? XP of vista? of iets anders? nieuwe hardware heb aangeschaft Welke hardware? krijg ik gta werkt niet meer blablabla niet verzenden Wat is de precieze foutmelding? en nu net als ik dringend wil kijken hoeveel fps ik heb op alles high iemand een oplossing? Van die hele zin klopt niks. Kortom: geef wat meer informatie, anders kunnen we je niet helpen! Groetjes GTA Master 1, Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.