Dotz Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Hej, Laatst jaagde ik de FBI achter me aan, jatte 'n auto, zetten 'm in me garage en speelde weer verder. Toen ik daarna op wikigta keek zag ik iets vreemds. FBI Car/Cruiser Op deze afbeelding is de FBI cruiser helemaal zwart. Maar bij mij heet de auto: FBI Car en niet FBI Cruiser. En hij heeft bovendien dezelfde soort bumper als de gewone kuruma. Is de FBI auto btw gebaseerd op de Kuruma? De Kuruma, let op de bumper! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cheetha Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 hij lijkt er wel veel op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mark-p Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Heej Dotz.... Ik denk het wel. Dat is wel vaker bij GTA. Kijk maar eens naar de gewone politie auto en een taxi. Het zelfde alleen andere kleur en zwaailampen. De politie auto's zijn in de meeste GTA's op de taxi's gebaseerd of op andere auto's. Ik denk dat je hier dus gelijk hebt. Greetz, Mark Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 12 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2009 Heej Dotz....Ik denk het wel. Dat is wel vaker bij GTA. Kijk maar eens naar de gewone politie auto en een taxi. Het zelfde alleen andere kleur en zwaailampen. De politie auto's zijn in de meeste GTA's op de taxi's gebaseerd of op andere auto's. Ik denk dat je hier dus gelijk hebt. Greetz, Mark OK.. Maar dat staat vermeld op wikigta. Maar ik bedoel dat de auto die door de FBI word gebruikt bij mij de FBI Car heet, en niet FBI Cruiser. (Ik speel op Ps2.) En ik heb er bovendien een met een chrome bumper i.p.v. zwart. Maar ik had er niet zo opgelet.. Maar kan dit komen door Import/Export? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RobbieB Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2009 Die zijn hetzelfde van model, de spoiler achteraan en de kleur is gewon wat anders. Om de speler te misleiden . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hulk Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2009 Dat had ik nog nooit opgemerkt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
007 Harings Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2009 Dat had ik nog nooit opgemerkt. Dat heb ik ook nog niet opgemerkt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WestsideMenno Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2009 Kuruma en de fbi bakkie lijken idd op elkaar, wikigta vertelt dat de kuruma op de crysler uit 2001 is gebaseerd... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2009 (bewerkt) Als je een FBI Car/Cruiser door de Pay 'n Spray haalt krijgt hij chromen bumpers en is hij iets lichter van kleur. En nee, dit komt niet door de Import/Export. Edit: kheb het getest en het komt wel door de Import. Bewerkt: 3 juli 2009 door Tommy-Vercetti Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 1 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2009 Danku.. Sorrie voor late reactie.. Maar toch bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foempie6 Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2009 Had ik eigenlijk ook nog nooit opgemerkt, maar nu je het zegt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2009 Jah , het is waar .... Ik had al een gedacht .... Ps: Welkom op GTAforum , foempie6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.