Leon_J Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Hallo mensen, ik heb hier thuis een microstar PC met de volgende systeemeigenschappen: Pentium® 4 CPU 3.00 GHz Kloksnelheid: 2.99GHz, 512 MB is het aan te raden het spel te kopen en te installeren? Alvast bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Ik raad het ten strengste af, je processor is veel te zwak en je hebt veel te weinig geheugen. En dan praten we nog niet eens over de grafische kaart. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Leon_J Geplaatst: 12 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2009 2,0 GHz dual-core processor (of hoger) 2.048 MB (of meer) RAM DVD-rom speler (mischien zelfs blu-ray/hd-dvd) 15 GB @ 7.200 rpm ruimte op harde schijf (of meer) 512 MB (of hoger) grafische kaart met DirectX 10 ondersteuning zijn de aangeraden systeemeisen, daar voldoet mijn PC toch aan? Waarom raad je het af dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Leon_J Geplaatst: 12 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2009 Nog een extra vraagje trouwens: Ik zou het spel liever op m'n laptop spelen waarbij specificaties: 2x AMD 64 TL-50 1,60 GHz 2GB RAM 256 MB NVIDIA GEFORCE GO 7300 geheugenkaart deze voldoet toch ofniet? zo niet, waarom niet dan kan ik er wat aan doen. ;-) Tnx alvast! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2009 2,0 GHz dual-core processor (of hoger)2.048 MB (of meer) RAM DVD-rom speler (mischien zelfs blu-ray/hd-dvd) 15 GB @ 7.200 rpm ruimte op harde schijf (of meer) 512 MB (of hoger) grafische kaart met DirectX 10 ondersteuning zijn de aangeraden systeemeisen, daar voldoet mijn PC toch aan? Waarom raad je het af dan? Hij raad het af omdat je PC niet voldoet aan de eisen die je nodig hebt om GTA IV te spelen. Nog een extra vraagje trouwens:Ik zou het spel liever op m'n laptop spelen waarbij specificaties: 2x AMD 64 TL-50 1,60 GHz 2GB RAM 256 MB NVIDIA GEFORCE GO 7300 geheugenkaart deze voldoet toch ofniet? zo niet, waarom niet dan kan ik er wat aan doen. ;-) Tnx alvast! Je videokaart is volgens mij te zwak, je hebt genoeg MB. Maar je hebt minimaal een Nvidia 7900 nodig. Dus je videokaart kan hem helaas niet aan... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2009 Je hebt geen Core 2 Duo processor en geen goede videokaart. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2009 Het is op je PC en op je laptop niet aan te raden om gta IV te kopen, je kunt het er gewoon niet mee spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2009 Laat ik het zo zeggen; je pc komt niet eens in de buurt. Je hebt minimaal een flinke dualcore nodig en een flinke vga zoals een 8800GT, ook heb je 2 gb nodig of meer, jij hebt slechts 512MB. Als je hem zou kopen is het al een wonder als je hem aan de praat krijgt, niet flauw bedoeld trouwens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.