Jump to content

Bomb da Base II


pyrofoob

Recommended Posts

Gisterenavond lukte het niet om BDB af te werken. Telkens als we de boot naderden met de heli, werd het spel afgebroken en ging ik terug naar single player. De eerste keer verdwenen ineens 2 maten waaronder de piloot en stortte de heli neer, de 3 volgende keren werd ik zelf uit het spel gegooid.

Heeft daar nog iemand last van gehad? Dan weet ik of de fout bij de server ligt of bij mij.

Bewerkt: door pyrofoob
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dat laatst ook gehad! Bij mij was het niet toen ik in de heli stapte maar op het moment dat je op het schip moet gaan landen. Dan krijg je ineens een laadscherm en sta je ineens weer in de singleplayer. Ik heb nu al een paar keer geprobeert bomb da base te voltooien maar het gebeurt constant.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik 'm op hard doe, dan lukt echt alles, maar als je 'm maar iets makkelijker doet dan krijg je dat effect. Het is echt wel balen. Je hebt dan al behoorlijk veel geld als je goede drive-by's hebt gemaakt en dat je dan helemaal niks meer krijgt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er geen last van, maar het ligt volgens mij aan de update die je moet installeren voor IV. Er is inmidels al een nieuwe update uitgebracht door *R, als je die installeert is het probleem weg. ;)

Ligt niet aan een update, het komt als je te hoog vliegt (hoger dan die brug die in de buurt staat) en dan vlak voor het schip gaat dalen.

Probeer niet zo hoog te vliegen, of neem een andere route en land dus ook op ander punt.

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

Hé, bedankt voor de tips allemaal. Ga dadelijk opnieuw proberen en zo laag mogelijk proberen te vliegen. Als iemand anders piloot is en die vliegt te hoog, dan spring ik er uit voor die begint te landen, misschien blijf ik dan in het spel :)

Medium / Hard ga ik ook eens uitproberen. Da's dan wel spijtig voor degenen die bij me zitten in de missie. Hopelijk is het niemand van het forum want dan kom ik misschien in het topic "vervelende mensen online" :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Als iemand anders piloot is en die vliegt te hoog, dan spring ik er uit voor die begint te landen, misschien blijf ik dan in het spel :)

Maar als je de enige bent die in het spel blijft, en de rest wordt door de bug gekickt dan heb je er ook weinig aan, want dan is het ook mission failed.

Link to comment
Delen op andere websites

Als iemand anders piloot is en die vliegt te hoog, dan spring ik er uit voor die begint te landen, misschien blijf ik dan in het spel :)

Maar als je de enige bent die in het spel blijft, en de rest wordt door de bug gekickt dan heb je er ook weinig aan, want dan is het ook mission failed.

Klopt, heb het geprobeerd en kreeg de melding dat ik nog als enige speler overbleef. De 3 anderen waren weg. Maar ik bleef wel in het spel dus als er dan toevallig nog ene uitspringt kun je tenminste verder.

Easy, Medium of Hard maakt niets uit. Bij Hard werd ik ook uit het spel gegooid.

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, heb het geprobeerd en kreeg de melding dat ik nog als enige speler overbleef. De 3 anderen waren weg. Maar ik bleef wel in het spel dus als er dan toevallig nog ene uitspringt kun je tenminste verder.

Easy, Medium of Hard maakt niets uit. Bij Hard werd ik ook uit het spel gegooid.

Je moet gewoon zorgen dat je zelf vliegt, en dan gewoon de goede weg vliegen, en laag waardoor je niet gekickt wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Laag vliegen helpt ook niet. Heb zonet de gewone rijbaan gevolgd, net boven de auto's gevlogen en onder de bruggen door maar hetzelfde probleem. Daarom ben ik even gaan googlen en heb de volgende link gevonden.

http://boardsus.playstation.com/playstatio...ssage.id=503862

Blijkt dus iets te maken te hebben met verkeerde poort-setting en met het feit dat er tijdens het spel iemand bijkomt of het spel verlaat.

Het stukje ivm de poort-settings:

P.S. For those who are curious what ports should be opened, the Take-two tech support agent who helped me stated the following:

Please open the below port numbers in any router that you may be using.

PS3 uses ports 6672 (UDP), 8001 (TCP), 28900 (UDP), 27900 (TCP).

For access to Playstation Network the following ports are used:

TCP:

80 (HTTP)

8080 (HTTP)

443 (HTTPS)

5223 (JABBER)

3478, 3479, 3480

UDP:

3478, 3479

If you are unsure on how to open port number in your router, please contact your router manufacturer.

Link to comment
Delen op andere websites

Laag vliegen helpt ook niet. Heb zonet de gewone rijbaan gevolgd, net boven de auto's gevlogen en onder de bruggen door maar hetzelfde probleem. Daarom ben ik even gaan googlen en heb de volgende link gevonden.

http://boardsus.playstation.com/playstatio...ssage.id=503862

Blijkt dus iets te maken te hebben met verkeerde poort-setting en met het feit dat er tijdens het spel iemand bijkomt of het spel verlaat.

Het stukje ivm de poort-settings:

P.S. For those who are curious what ports should be opened, the Take-two tech support agent who helped me stated the following:

Please open the below port numbers in any router that you may be using.

PS3 uses ports 6672 (UDP), 8001 (TCP), 28900 (UDP), 27900 (TCP).

For access to Playstation Network the following ports are used:

TCP:

80 (HTTP)

8080 (HTTP)

443 (HTTPS)

5223 (JABBER)

3478, 3479, 3480

UDP:

3478, 3479

If you are unsure on how to open port number in your router, please contact your router manufacturer.

Heb zelf geen last ervan maar succes ermee hier staat wat je moet doen :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

ik had r van t weekend ook zwaar last van

maar heb m gister met n gast uit engeland iets van 10 keer achtermekaar op hard uitgespeeld...

dus t kan heel goed zijn dat t wel met de moeilijkheidsgraag te maken heeft...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Laag vliegen helpt ook niet. Heb zonet de gewone rijbaan gevolgd, net boven de auto's gevlogen en onder de bruggen door maar hetzelfde probleem. Daarom ben ik even gaan googlen en heb de volgende link gevonden.

http://boardsus.playstation.com/playstatio...ssage.id=503862

Blijkt dus iets te maken te hebben met verkeerde poort-setting en met het feit dat er tijdens het spel iemand bijkomt of het spel verlaat.

Het stukje ivm de poort-settings:

P.S. For those who are curious what ports should be opened, the Take-two tech support agent who helped me stated the following:

Please open the below port numbers in any router that you may be using.

PS3 uses ports 6672 (UDP), 8001 (TCP), 28900 (UDP), 27900 (TCP).

For access to Playstation Network the following ports are used:

TCP:

80 (HTTP)

8080 (HTTP)

443 (HTTPS)

5223 (JABBER)

3478, 3479, 3480

UDP:

3478, 3479

If you are unsure on how to open port number in your router, please contact your router manufacturer.

Heb zelf geen last ervan maar succes ermee hier staat wat je moet doen :cya:

Ik snap hier niks van en ik heb er ook last van dat als we bijna, of al bij de boot zijn dat ik naar de single player ga?!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...