Pixelkid Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 Onderwerp: Freestyle. Soort design: Signature? Size design: Alles. Render: Mag, C4d natuurlijk ook. Animatie: Nee. Premade: Mag natuurlijk. Tijd van inlevering: Moderator mag beslissen. Opmerking: Maak een mooie Heres mine. Nog veel succes Vs Jay; Voten maar!
Jay; Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 (bewerkt) Ik wil de strijd best aan gaan. Hier mijn signature, veel succes verder! Bewerkt: 12 januari 2009 door Jay;
Pixelkid Geplaatst: 12 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 Ik wil de strijd best aan gaan. Hier mijn signature, veel succes verder! ur added, good to go. nu nog even stemmen
Visser23 Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 Hier komt de eerste stem aan Pixelkid: Je hebt een hele mooie signature gemaakt, en heel goed gebruik gemaakt van kleuren. Ik vind het erg mooi dat hij van 1 kleur uitloopt naar zwart. Aan de onderkant van de signature heb je een effect geplaatst, die pakt heel mooi uit en het lijkt net alsof er licht op de signature valt. Heel mooi gedaan. De C4D heb je goed uitgekozen en op de juiste plek geplaatst. Ook lopen de kleuren er mooi op over. Je hebt een mooi effect gecreëerd. Wat ik wel raar vind is het paarse hokje (?). Wat is dat? Ik vind het er niet mooier op worden. De tekst vind ik ook niet mooi. Dat had je beter in een andere kleur kunnen doen. Wel een mooi font, en een zeer mooie signature! Ook een goede border btw. Jay; Ook weer een mooie signature. Een klein formaat wat wel bij deze signature past. Je hebt niet veel kleuren gebruikt, maar het is wel zeer mooi! Op de achtergrond heb je een aantal effecten gemaakt, wat zeer goed uitpakt. De render heb je zeer goed uitgezocht en op een hele goede plaats neergezet. Je hebt hem zeer mooi ingeblend door middel van effecten te maken en te gebruiken. Het loopt zeer goed over naar de achtergrond. De tekst heb je ook mooi gedaan, goed font en ook een mooie kleur die bij de signature past. Goede border heb je om je signature heen zitten. Een zeer geslaagde signature dus! Stem: Jay;. Alweer
TomHagen Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 Hier komt de tweede stem aan Pixelkid: Mooie effecten, goed kleurgebruik, het licht is ook leuk gedaan. Tekst is ook leuk gedaan. Eigenlijk gewoon niks op aan te merken, behalve dat het niet echt spannend is. Het geeft geen gevoel, het is abstract, het ziet er leuk uit, maar het biedt verder niks. Jay;: Render is goed verwerkt in de achtergrond, maar die is wat vol. Je kan beter wat weglaten, want de render springt er niet uit, de achtergrond leidt af. En dat is wel jammer, want het is verder een prima sig. De tekst is goed, maar je bedoelde waarschijnlijk stength? Stem: Pixelkid
Sprunk Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 Pixelkid: Jij bent een van de weinigen die mij opvrolijkt met een abstract sig. Je hebt mooie effecten gebruikt en een goede C4D gekozen. Ook de kleuren vind ik mooi. Normaliter houd ik niet zo van roze tinten, maar in deze sig is het mooi. Jay: Ook jij hebt mooie effecten gebruikt. Je hebt de C4D goed verwerkt, en het totaalplaatje mag er best wezen. Stem: Pixelkid. Omdat: Ik zijn signature toch nét effe iets mooier vind. Dat komt vooral door de vrolijke kleuren. Jay; heeft de donkere tinten opgezocht en dat vind ik minder mooi dan vrolijke kleuren. Maar beide sigs zijn erg mooi!
Recommended Posts