handsom Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 Omdat ik mijn windows opnieuw moest installeren ben ik mijn savegame kwijt geraakt, Dus mijn vraag: heeft iemand de savegame van net na de missie dat je die ene bank moet overvallen, of als je naar het laatste stuk van de map kan, dat 3e stuk zoals ik het noem. Maar alvast bedank! Reageren
NickOwnage Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 Je bedoeld dat de missie gedaan is Ná Three Leaves Clover? Reageren
Medal_Crusader Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 Omdat ik mijn windows opnieuw moest installeren ben ik mijn savegame kwijt geraakt,Dus mijn vraag: heeft iemand de savegame van net na de missie dat je die ene bank moet overvallen, of als je naar het laatste stuk van de map kan, dat 3e stuk zoals ik het noem. Maar alvast bedank! Gewoon opnieuwe beginnen hoevaker je het speelt ga je er vanzelf sneller doorheen het is een pittig mission maar wel een lekkere knal mission Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.