Jump to content

Windows live messenger


2fast{0}

Recommended Posts

Ik had altijd de gebruikelijke Msn Live Messenger, maar kwam gister op Msn.nl een nieuwe versie tegen die ik dus downloadde, maar deze valt zo erg tegen dat ik de oude versie weer terug wil, ik raad Msn2009 ook echt niet iemand aan, maar ik heb gezocht op google maar daarvoor wouden ze dat ik 3 keer smste en 1 bericht was al 1,50 EURO en dan vond ik wel teveel, dus iemand die hier een gratis download en legale download weet?

Link to comment
Delen op andere websites

Kunnen jullie misschien aangeven waarom jullie MSN9 niet goed genoeg vinden? Ik gebruik het al sinds de eerste uitgelekte beta en afgezien van het niet zien van mijn eigen custom emoticons heb ik er geen problemen mee gehad (inmiddels al verholpen).

Om het eraf te gooien moet je heel MSN9 de-installeren, waarna je weer MSN 8.5 kan installeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Windows Live 8 is ook goed hoor.

Ik zeg ook niet dat daar iets mis mee is. Ik vraag me alleen af wat 2fast{0} en GTA Haas niet goed vonden aan 9, waar ik juist erg tevreden over ben.

Vind ik ook. Ik heb hem ook en heb er geen problemen mee. Ik heb gewoon een speciale versie van msn + gedownload, speciaal voor deze versie van msn en verder doen er zich enkel voordelen voor. Het is misschien wel heel even wennen maar daarna is het heel handig vind ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Windows Live 8 is ook goed hoor.

Ik zeg ook niet dat daar iets mis mee is. Ik vraag me alleen af wat 2fast{0} en GTA Haas niet goed vonden aan 9, waar ik juist erg tevreden over ben.

Nou, het grootste nadeel vind ik dat het postvak in icoontje helemaal rechts geplaatst is.

Alles in het hoofdvenster van messenger bevind zich links, aan de rechterkant van het scherm heb je voor de rest niets te zoeken in messenger. Nu is dat voor mensen met een klein scherm niet echt een probleem, daar zie je alles in een oogwenk. Maar bij mensen met een 22 inch+ scherm is dit niet echt gebruiksvriendelijk te noemen, omdat zo'n enkel icoontje snel uit het zicht verdwijnt op grotere schermen.

Het is maar een icoontje, maar ik vind het toch behoorlijk irritant.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, 8.5?

Ik hou het op 8.0 en ik heb er waardering voor als jullie het erg vinden. Maar Thundercover, ik ken 9.0 gewoon niet. Kun je daar hier een screenshot van posten? En zoja, wat is er dan (beter) aan 9.0 dan de eerde versie's?

Hiermee bedoel ik niet dat je de andere versie's benadeelt, en die van jouw alleen prijst.

Link to comment
Delen op andere websites

Qua inhoud is er niet veel veranderd, al vind ik het er vooral mooier uitzien. Dat is de grootste verbetering wat mij betreft: het uiterlijk. Schermafbeeldingen zitten links en ook de groep Favorieten is handig als je veel contactpersonen hebt (die groep staat altijd bovenaan). In principe mist er volgens mij niets van wat er in 8.5 wel zat, het is hetzelfde met een mooier en rustgevender uiterlijk vind ik persoonlijk. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Qua inhoud is er niet veel veranderd, al vind ik het er vooral mooier uitzien. Dat is de grootste verbetering wat mij betreft: het uiterlijk. Schermafbeeldingen zitten links en ook de groep Favorieten is handig als je veel contactpersonen hebt (die groep staat altijd bovenaan). In principe mist er volgens mij niets van wat er in 8.5 wel zat, het is hetzelfde met een mooier en rustgevender uiterlijk vind ik persoonlijk. :)

Ik vind het uiterlijk juist tegenvallen, ook de balken bovenaan zijn pixelig als je het scherm vergroot, ook de afbeeldingen links vind ik niet echt de beste plek, ook de groepen favorieten en groepen bovenaan zijn irritant en uitzetten kun je het ook niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn contactpersonen zijn gesorteerd op offline en online weergave, als ik specifiek iemand moet hebben gebruik ik gewoon de zoekfunctie en dan weet ik snel genoeg of ie on of off is. En ik vind al die nieuwe messengers van nu maar kut. Ze vreten steeds meer geheugen en er komt alleen maar zooi bij. Daarom heb ik hem eens met een programma getweaked, en nu is ie perfect! :)

Link to comment
Delen op andere websites

En ik vind al die nieuwe messengers van nu maar kut. Ze vreten steeds meer geheugen en er komt alleen maar zooi bij. Daarom heb ik hem eens met een programma getweaked, en nu is ie perfect! :)

Eens zien, Pidgin 2.5 tegenover 2.4... ah, ladingen nuttige nieuwe features, en zelfs MINDER geheugengebruik. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...