Jump to content

gta 4 loopt vast


simon0606

Recommended Posts

hallo

ik heb gta 4 voor de pc en op sommige plaatsen loopt ie vast en als ik op die plaatsen terugkom dan loopt ie weer vast

hij schakelt terug naar mijn bureaublad

mijn videokaart is een nvidea 8600

prosessor is een intel 1.8 ghz

harde schijf is een 160 gb

dus hij voldoet aan alle eisen

grt simon

Link to comment
Delen op andere websites

als het een 1.8 dual core is is hij useless, je pc voldoet als ik het zo 123 zie totaal niet aan de eisen, gta4 eist veel van de cpu dus met een 1.8 GHz core2duo ga je het niet redden, over de vga valt ook te twijfelen.

Link to comment
Delen op andere websites

als het een 1.8 dual core is is hij useless, je pc voldoet als ik het zo 123 zie totaal niet aan de eisen, gta4 eist veel van de cpu dus met een 1.8 GHz core2duo ga je het niet redden, over de vga valt ook te twijfelen.
Minimale systeemeisen:
  • Besturingssysteem: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3
  • Processor: Intel Core 2 Duo 1.8Ghz, AMD Athlon X2 64 2.4Ghz
  • Werkgeheugen: 1.5GB
  • 16GB vrije hardeschijfruimte.
  • Videokaart: 256MB NVIDIA 7900 / 256MB ATI X1900

Dus als het een Core 2 Duo is kan hij het spel wel spelen. En een 8600GT valt, mits het de 512MB versie is, nét onder de aanbevolen eisen. Dus als je ook een 456 eraan had geplakt had je hem niet bang gemaakt. :bonk:

@ simon0606. Download de speciale nVidia driver en de GTA IV patch. Als dat niet helpt probeer dan de instellingen in het spel lager te zetten. Zorg er ook voor dat er geen programma's op de achtergrond draaien zoals MSN etc.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

maar kijk eens naar verschillende reacties, ik heb nog niemand gezien die het spel fatsoenlijk op die core 2 duo konden spelen, 90% van de mansen kan hem niet eens fatsoenlijk spelen. Ik zou hem anders ook redelijk ver boven het minimum kunnen krijgen, maar dat doet hij niet, las ik 20 fps haal ben ik blij, het spel is waardeloos geport en als je hem uberhaupt goed kunt krijgen mag je een gat in de lucht springen.

ik kan het fout hebben maar dan is hij de eerste die mij kan laten zien dat gta4 wel degelijk fatsoenlijk op een 1.8GHz cpu is te spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn CPU valt ook nét in de minimale instellingen, en mijn GTA loopt ook gewoon soepel.

Misschien dat die het met die truck van je goed kan laten lopen ^_^

lucky bastard. Ik kan hem op mijn 3GHz athlon x2 niet boven de 25 fps krijgen, zelfs niet met al die fps fixing troep, dan heb ik misschien eens geluk en haalt hij 29 fps. Ga vandaag ff kijken hoeveel fps ik haal volgens fraps.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn CPU valt ook nét in de minimale instellingen, en mijn GTA loopt ook gewoon soepel.

Misschien dat die het met die truck van je goed kan laten lopen ^_^

lucky bastard. Ik kan hem op mijn 3GHz athlon x2 niet boven de 25 fps krijgen, zelfs niet met al die fps fixing troep, dan heb ik misschien eens geluk en haalt hij 29 fps. Ga vandaag ff kijken hoeveel fps ik haal volgens fraps.

ligt er ook aan welke processor he, als je een sterk verouderde hebt die toch op bv 1.6ghz loopt wat volgens mij de minimale eis is, dan presteert die toch dan een snellere processor die ook gewoon op 1.6 ghz loopt ( dus een snellere fsb/meer cache/underclock )

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn CPU valt ook nét in de minimale instellingen, en mijn GTA loopt ook gewoon soepel.

Misschien dat die het met die truck van je goed kan laten lopen ^_^

lucky bastard. Ik kan hem op mijn 3GHz athlon x2 niet boven de 25 fps krijgen, zelfs niet met al die fps fixing troep, dan heb ik misschien eens geluk en haalt hij 29 fps. Ga vandaag ff kijken hoeveel fps ik haal volgens fraps.

Mijn 2.6 Ghz Athlon x2 komt wel boven de 30 FPS, weird :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn CPU valt ook nét in de minimale instellingen, en mijn GTA loopt ook gewoon soepel.

Misschien dat die het met die truck van je goed kan laten lopen ^_^

lucky bastard. Ik kan hem op mijn 3GHz athlon x2 niet boven de 25 fps krijgen, zelfs niet met al die fps fixing troep, dan heb ik misschien eens geluk en haalt hij 29 fps. Ga vandaag ff kijken hoeveel fps ik haal volgens fraps.

Mijn 2.6 Ghz Athlon x2 komt wel boven de 30 FPS, weird :bonk:

ik ben verdoemt...

nou speel ik hem dus met de commandline hack met die resoluties en ik speel render op high en texture op medium, het lijkt wel alsof mijn pc steeds trager word, de eerste keer dat ik dit deed draaide hij heel goed en kon ik zlefs texture op hihg zetten, nu niet meer.

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben verdoemt...

nou speel ik hem dus met de commandline hack met die resoluties en ik speel render op high en texture op medium, het lijkt wel alsof mijn pc steeds trager word, de eerste keer dat ik dit deed draaide hij heel goed en kon ik zlefs texture op hihg zetten, nu niet meer.

Het lijkt wel of je PC langzaam dood gaat omdat hij sterker draait dan eigenlijk is toegestaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Yep mijn pc gaat langzaam dood, ik ga morgen ff een reparatuer bellen en laat hem windows opnieuw installeren, ik heb een paar trojans gehad(die na 1 maand pas waren verwijderd) en sindsdien gaat hij achteruit. Mijn pc heeft zelfs moeite om sa-mp normaal te spelen, op mijn oudere pc die veel slechter was had ik nergens last van, op deze draait vrijwel elk spel moeilijk.

Zo heb ik mijn ff fraps gebruikt en ik haal maar liefst 17fps, na een minuut ofzo dropt hij echt enorm, naar 8fps.

Of het komt door alice of mijn pc is gewoon beschadigd.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...