Jump to content

Mijn GTA loopt traag en ik snap het niet meer....

Heavy_Wheels

Recommended Posts

Ik ben heel erg gek van alle GTA games, dus logischerwijs heb ik ook GTA V gekocht. Prachtig, maar zoo traag!

Volgens mijn systeem moet ik het prima kunnen doen maar dat valt tegen!

Ik heb een Pentium D 3 GHZ

2 GB geheugen

Windows XP met SP 3

en last but not least, een Ge-Force 8800GT met 512MB van Point of View.

Het gekke is, CoD World at War draait prima en Crysis Warhead draait ook niet slecht.

Iemand enig idee???

Delen op andere websites

jouw crysis en cod kan wel goed lopen maar op wat voor resolutie en welke settings? dat is nog het belangrijkste.

Tevens is GTA IV heel erg processorgericht, en dat kan jouw verouderde pentium D dus duidelijk niet aan.

Nieuwe processor en wss moederbord kopen dus.

Delen op andere websites

de engine van CoD WaW is minder zwaar dan die van GTA IV.

En GTA IV verbruikt vooral processor, en de Pentium D is al aardig verouderd en niet echt geschikt om dit spel goed te kunnen spelen.

EDIT:

Scrtz, een mamaplaat hoeft waarschijnlijk niet omdat de Pentium D ook Socket 775 is, net zoals de Core 2 series.

Bewerkt: door RyanEnC
Delen op andere websites

de engine van CoD WaW is minder zwaar dan die van GTA IV.

En GTA IV verbruikt vooral processor, en de Pentium D is al aardig verouderd en niet echt geschikt om dit spel goed te kunnen spelen.

EDIT:

Scrtz, een mamaplaat hoeft waarschijnlijk niet omdat de Pentium D ook Socket 775 is, net zoals de Core 2 series.

mja ligt eraan wat voor nieuwe processor die koopt, en wat de max FSB is van zn huidige moederbord.

Delen op andere websites

Zelfs met een max FSB van 1066, zijn er nog leuke dingen te krijgen.

Denk maar aan de Core 2 Duo E7400 @ 2,8 GHz of de Core 2 Quad Q6600 @ 2,4 GHz en de Q6700 @ 2,5 GHz

En deze week komt de Core 2 Duo E7500 @ 2,93 GHz uit, 1066 MHz bus en 3 MB L2.

Delen op andere websites

Hm toch vreemd dat hij eerst wel aardig goed liep op de hoogste instellingen en dat ik CoD bijna helemaal open kan gooien en GTA lang niet! Het kan toch niet alleen aan de professor liggen??? Ik heb nota bene 2 gb geheugen en een 8800GT. Het gekke is ook dat ze in de winkel zeggen, oooh GTA die vraagt niet eens zo veel.....

Oh ja ik had ook nieuwe drivers van nvidia speciaal voor GTA geprobeerd maar daar liep m`n pc alleen maar mee vast, en wel zo vast dat ik de drivers weer in veilige modus moest verwijderen....

Delen op andere websites

De winkel heeft totaal geen verstand van de huidige toestand waarin GTA IV zich verkeerd.

GTA IV is veel zwaarder dan CoD 5, ik kan CoD 5 draaien op het hoogst en de hoogste resolutie en 4x AA met een FPS van 60 tot 90. En bij GTA IV op medium en 1680 x 1050 is het ook slechts 22 t/m 45 FPS.

Delen op andere websites

De winkel heeft totaal geen verstand van de huidige toestand waarin GTA IV zich verkeerd.

GTA IV is veel zwaarder dan CoD 5, ik kan CoD 5 draaien op het hoogst en de hoogste resolutie en 4x AA met een FPS van 60 tot 90. En bij GTA IV op medium en 1680 x 1050 is het ook slechts 22 t/m 45 FPS.

verkoop praatjes, niet meer, niet minder. overigens een 775 socket moederbord betekent niet dat die ook automatisch een dualcoor / quadcore aan kan, ik zou eerst kijken bij je moederbord fabrikant.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...