Dotz Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 (bewerkt) Hej, Ik was wat aan het rondkijken en: Klik Zie bovenaan de Bobcat. Het klopt dus, foutje van R* hier is er over gesproken in een topic. Maar ik vaarde er heen met een Speeder. En ik vond hem niet. Kan iemand me helpen? Of is deze auto allang gezonken? En zoja hoe zijn ze er dan achter gekomen? In de bestanden gekeken? Bewerkt: 12 januari 2009 door Dotz Reageren
Basssss Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 Álle locaties (Of bijna alle) komen uit de bestanden, die Bobcat dus ook. Ik heb hem zelf nog nooit gezien, al ben ik wel van plan er een keer heen te gaan. (Ik vergeet het elke keer... ) Reageren
Dotz Geplaatst: 13 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 Pas gedaan.. Maar volgens mij is deze auto allang gezonken tegen de tijd dat je aan komt.. Want je kan daar niet komen precies op tijd dat dan Staunton Island word geladen denk ik.. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 De tijd die je nodig hebt om er te komen vergeleken met de tijd dat de Bobcat spawned en weer verdwijnt is zodanig groot dat je hem waarschijnlijk niet zal zien. De locaties komen trouwens uit de bestanden van het spel, dus het zou kunnen dat er resten van die code in zitten, en dat hij er eingelijk helemaal geen eens spawned. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Ik heb hem 1 keertje gezien toen ik er bij een vriend naartoe vaarde met zo'n speedboot geval. Ik kheb geen screen kunnen maken m'n camera was leeg. Maar toen ik er was zonk hij al bijna. Reageren
the_dan Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 (bewerkt) grappig R* is een beetje raar xd maar hoe vind je zo iets -.- ____________________________________ als je het in de bestanden vind dan moet t op de pc staan en dan is het een iso -.- en die zijn meestal illigaal gedownload Bewerkt: 20 januari 2009 door the_dan Reageren
The Hulk Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Grappig dat wist ik nog niet. Ik had het nog nooit opgemerkt zal ook wel is voor de grap even gaan kijken of ik hem zie. Reageren
ikt Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Zorg er gewoon voor dat de bobcat kan varen (boot handling lines) en je zult em zien. Reageren
Vinkez Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 mischien als je de auto's varen op water code doet zie je m wel. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 grappig R* is een beetje raar xd Lantyz had dit al in een ander topic laten zien: Een screen van die bobcat in het water lijkt me nog steeds erg leuk, maar het ziet er naar uit dat het niet mogelijk is...Volledigheidshalve hier de locatie waar de Bobcat eigenlijk had moeten staan: Trek maar eens een loodrechte lijn naar beneden vanaf de huidige locatie, en je zult zien dat deze precies over de parkeergarage in Newport gaat. Waarschijnlijk een foutje van Rockstar. Wanneer men namelijk een "-" toegevoegd aan het y-coördinaat staat hij precies in deze parkeergarage, zoals te zien is op de screen van Lantyz hierboven. als je het in de bestanden vinddan moet t op de pc staan en dan is het een iso -.- en die zijn meestal illigaal gedownload Spul van de Wiki komt volgensmij vanaf de PS2-versie, deze zijn gemakkelijk te bekijken.Zorg er gewoon voor dat de bobcat kan varen (boot handling lines) en je zult em zien.Als jij mij kunt wijzen waar de handling staat, heb je een deal. mischien als je de auto's varen op water code doet zie je m wel.Dat geld voor auto's die jijzelf bestuurt, naar mijn weten niet voor anderen. Verder denk ik dat hij nooit te zien zal zijn. Voertuigen spawnen namelijk ruim van te voren, voordat jij aankomt. Hij zal meteen naar beneden vallen, en beginnen naar de bodem te zakken. Voordat je er eenmaal bent ligt hij waarschijnlijk al op de bodem. (Niet dat deze er is, maargoed.. ^^) Misschien dat het mogelijk is om nog net op tijd aan te komen om hem weg te zien zakken door met een CheatDevice de snelheid te verhogen, maar wanneer je weer te snel komt zal hij ook weer niet spawnen. Misschien dat het theoretisch mogelijk is, maar in de praktijk zul je veel geluk moeten hebben. Zoals een toevallige late spawn of iets dergelijks. Reageren
ikt Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Ik heb geen VC, dus wordt het moeilijk. Upload eens alle handling files en zonodig vehicles.dat ofzo. >>> Door ASPHALT: Kijk 'ns waar je zit, dit is niet het VC forum, maar die van LCS. En naar mijn weten kun je niet bij de handling, op de GTA3.img en enkele loadscreens na nergens overigens. ^^ <<< Reageren
Dotz Geplaatst: 24 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Dan zou het toch moeten lukken? Weet iemand waar de boot handling staan? En hoe maak je screen met Ps2? Reageren
Robbie007 Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Een bobcat vinden? Gemakkelijk! Ik heb er al geparkeerd gezien. En als je ze wilt doen varen, gebruik dan toch gewoon de cheat en ook de cheat om te vliegen. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Een bobcat vinden?Gemakkelijk! Ik heb er al geparkeerd gezien. En als je ze wilt doen varen, gebruik dan toch gewoon de cheat en ook de cheat om te vliegen. Daar ging het niet om Ergens ten noorden van Staunton spawned een bobcat in het water. Dáár ging het om. Reageren
ikt Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Ik heb geen VC, dus wordt het moeilijk. Upload eens alle handling files en zonodig vehicles.dat ofzo.>>> Door ASPHALT: Kijk 'ns waar je zit, dit is niet het VC forum, maar die van LCS. En naar mijn weten kun je niet bij de handling, op de GTA3.img en enkele loadscreens na nergens overigens. ^^ <<< Oh damn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.